2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای من دو روز غصه این رگ ها واریس میخورم رفتم حموم دیروز دیدم اووه پشت زانوم و کنارهای ران هام  رگ ها خیلی مشخص شده و رگ واریس  و تو اینترنت سرچ کردم دیدم نوشته بین خانما زیاد  و دلیلش این زیاد نشستیم یا ایستادیم و که دلیل منم همین همش خونه ام و درازمیکشم و نشسته ام و باید فعالیت داشت و پیاده روی کرد تا رگ ها واریسی برن  و دچارش نشیم دلیلا دیگ اشم چاقی و .... بود

وای من دو روز غصه این رگ ها واریس میخورم رفتم حموم دیروز دیدم اووه پشت زانوم و کنارهای ران هام   ...

چاق که نیستم ولی زیاد ایستادم همش پس همه دارن😂🤦🏼‍♀️

چن سالتع عزیزم؟ 

منم سنم زیاد نیس

ولی مویرگ های ریز قرمز یا ابی مشخصه خیلی کم

اینا واریس نیس بهش میگن رگ های عنکبوتی



ولی در کل چون پوستم نازکه رگ های دست و پام مشخصه توچی؟ 

زیر شکم یا پشت پلک حتی اون قسمت جلو ارنج مویرگ بنفش داره.



منم دارم

چن سالتع عزیزم؟ 

منم سنم زیاد نیس

ولی مویرگ های ریز قرمز یا ابی مشخصه خیلی کم

اینا واریس نیس بهش میگن رگ های عنکبوتی



ولی در کل چون پوستم نازکه رگ های دست و پام مشخصه توچی؟ 

زیر شکم یا پشت پلک حتی اون قسمت جلو ارنج مویرگ بنفش داره

وای من دو روز غصه این رگ ها واریس میخورم رفتم حموم دیروز دیدم اووه پشت زانوم و کنارهای ران هام   ...

چن سالتع عزیزم؟ 

منم سنم زیاد نیس

ولی مویرگ های ریز قرمز یا ابی مشخصه خیلی کم

اینا واریس نیس بهش میگن رگ های عنکبوتی



ولی در کل چون پوستم نازکه رگ های دست و پام مشخصه توچی؟ 

زیر شکم یا پشت پلک حتی اون قسمت جلو ارنج مویرگ بنفش داره

چن سالتع عزیزم؟  منم سنم زیاد نیس ولی مویرگ های ریز قرمز یا ابی مشخصه خیلی کم اینا واریس نیس ...

من ۳۱ سالمه عزیزم خب چیکارکنیم که این رگ ها این شکلی نشه  من فقط پشت زانوم و کناره ها رانم  اونجوری  و مدتی کم تحرکم و همش میشینم فک کردم بخاطر اونه 

من ۳۱ سالمه عزیزم خب چیکارکنیم که این رگ ها این شکلی نشه  من فقط پشت زانوم و کناره ها رانم &nbs ...

رگ های واریس برا تو چ رنگیه عزیزم؟؟ 


 نباید زیاد سر پا باشیم و اینکه بالا گرفتن پا میتونه موثر باشه 

ماساژ پا هم خوبه کلا برا رگ ها 

رگ های واریس برا تو چ رنگیه عزیزم؟؟   نباید زیاد سر پا باشیم و اینکه بالا گرفتن پا میت ...

رگ هام جیگری  و من زیاد سر پا نمیمونم عزیزم ولی همش میشینم و کم راه میرم و پیاده روی نمیکنم مرسی عزیزم ازاین به بعد انجام میدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز