2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دندون

تو که دیگه باید بدونی چه جوری باید درس خوند 

خوش به حالت منه بدبخت بی عرضه پشت کنکوری تورو راهنمایی کنم؟ 🙂

میشه برای حاجتم یه صلوات بفرستید🥲 عضو گروه قد بلندا https://www.ninisite.com/discussion/topic/11223900/%d9%85%d8%a7-%d9%82%d8%af%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%d8%a7

تو که دیگه باید بدونی چه جوری باید درس خوند  خوش به حالت منه بدبخت بی عرضه پشت کنکوری تورو راه ...

اصلا خیلی فرق داره 

اناتومی افتضاحه بقیه هم همیطور 

بافت اصلا نمیفهمم وای دارم روانی میشم

کاربر آقا هستم 
اصلا خیلی فرق داره  اناتومی افتضاحه بقیه هم همیطور  بافت اصلا نمیفهمم وای دارم روانی میش ...

🙂 نمیدونم چه جوری کمک کنم فقط بگم خوش به حالت 

موفق باشی .

میشه برای حاجتم یه صلوات بفرستید🥲 عضو گروه قد بلندا https://www.ninisite.com/discussion/topic/11223900/%d9%85%d8%a7-%d9%82%d8%af%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%d8%a7

اصلا خیلی فرق داره  اناتومی افتضاحه بقیه هم همیطور  بافت اصلا نمیفهمم وای دارم روانی میش ...

سلام من دانشجو دندونم ببینید این که حس میکنی درسا رو نمیفهی طبیعی هست همونطور که وقتی از راهنمایی به دبیرستان رفتید این حس رو داشتید هر روز روزی دو سه ساعت یا هرچقدر توان دارین درسا رو بخونید که تلنبار نشه آناتومی و بیوشیمی فراره سعی کنید خیلی مرور کنید من خودم از فیلمای آناتومی استفاده می‌کردم چون نیاز به تصویر و چند بعدی یاد گرفتن داره بیو هم اینقدر مرور کردم نمره ام خوب شد بافت که آسونه سختی زیادی نداشت من ترم اول معدلم ۱۸ و نیم شد و فهمیدم استرسم بیخودی بود از ترم دو به بعد روش خوندن دستت میاد تو دانشگاه شب امتحان خوندن رایجه ولی ممکنه بهت فشار زیادی بیاد موفق باشی

برای ظهور امام‌ زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف صلوات
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792