2789
عنوان

پس انداز

| مشاهده متن کامل بحث + 401 بازدید | 42 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عه چرا با ضرر؟ ارزون شده مگه؟ یا کارمزد کم کرد و نگین دار اینا بود؟؟

وقتی من خریدم طلا۲۵۰۰بوددست دوم بودگرمی ۲۷۰۰گرفتم مثلاوقتی طلاگرمی ۲۳۰۰بودفروختم 😩😩😩اونم چون میخواستیم ماشینمونوعوض کنیم فروختم فک کن اگه اونم نبودمجبوربودیم قرض کنیم 

وقتی من خریدم طلا۲۵۰۰بوددست دوم بودگرمی ۲۷۰۰گرفتم مثلاوقتی طلاگرمی ۲۳۰۰بودفروختم 😩😩😩اونم چون میخو ...

همین دیگه 

منم هی از اول ازدواج خواستم طلا بخرم شوهرم گفت ولش کن بابا خودم برات می‌خرم برو خوش بگذرون خرج کن 

یهو خواستیم خونه بخریم همون طلاهایی ک از قبل داشتمم فروختیم کلی هم قرض کردیم تو بدهی افتادیم 

اگه به حرفش گوش نکرده بودم حداقل طلاهای پس اندازمو میفروختیم منت بقیه رم نمیکشیدیم اینهمه هم تو بدهی نمی افتادیم

ولی الان دیگه اون اشتباه رو نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792