سلام خیلیا میگن قسمت چرته قسمت و ادما خودشون میسازن ازدواج انتخابه میتونی راحت بگی نه یا اره چشماتو باز کنی شرایط رو بسنجی بعد تصمیم بگیری... ولی دیگ بچه دار شدن فک نکنم دست خودت باشه اخه خیلیا هستن هر کاری درمانی میکنن بچه دار نمیشن یا فامیلم نیستن بجشون سالن نیست بنظرتون این قسمت و تقدیر نیست؟ دیگ ما ک همه تلاشو میکنیم برا بچه دارشدن پس چرا نتیجه نمیده... خداروشکر منک بجه دارم سالمه کلن بحثم در مورد قسمت هست تو ازدواج و همه چی🤣