2777
2789
عنوان

قسمت تقدیر

205 بازدید | 9 پست

سلام خیلیا میگن قسمت چرته قسمت و ادما خودشون میسازن ازدواج انتخابه میتونی راحت بگی نه یا اره چشماتو باز کنی شرایط رو بسنجی بعد تصمیم بگیری... ولی دیگ بچه دار شدن فک نکنم دست خودت باشه اخه خیلیا هستن هر کاری درمانی میکنن بچه دار نمیشن یا فامیلم نیستن بجشون سالن نیست بنظرتون این قسمت و تقدیر نیست؟ دیگ ما ک همه تلاشو میکنیم برا بچه دارشدن پس چرا نتیجه نمیده... خداروشکر منک بجه دارم سالمه کلن بحثم در مورد قسمت هست تو ازدواج و همه چی🤣

اخ گفتی همه چی مونده ب شانس.من ۸ساله ازدواج کردم منتظر یه بچم قربون خدابرم واقعا کم اوردم

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اونا که میگن به قسمت و تقدیر نیست هنوز سردی روزگار رو خوب به تنشون نخورده

یعنی شما باور دارین که ازدواج قسمته اخه خیلیا میگن قسمت چرته خودمون میسازینم خدا بهمون قدرت انتخاب اختیار داده... اگ همه چی از قبل معلوم بود که پس قدرت انتخاب ادما چی میشد

اخ گفتی همه چی مونده ب شانس.من ۸ساله ازدواج کردم منتظر یه بچم قربون خدابرم واقعا کم اوردم

اخی عزیز دلم غصه نخور هنوز ۸ سال زمان زیادی نیست برا ناامیدی که خدا بخیل بنده هاش نیست هر چی بخوای بهت میده انشالا دامنت سبز بشه.. فقط درمانتو ادامه بده پشت گوش ننداز.. دکتر خوب برو

یعنی شما باور دارین که ازدواج قسمته اخه خیلیا میگن قسمت چرته خودمون میسازینم خدا بهمون قدرت انتخاب ا ...

آره قسمته حتی وقتی ازدواج میکنیم بدبخت میشیم حتی وقتی خوشبخت میشیم یا وقتی نامزدی بهم میخوره . وقتی نمیدونیم فردامون برامون چی پیش میاد مریض میشیم یا پولدار یا بی پول زنده ایم یا مرده ایم حتی ، کی بهمون خوبی میکنه کی بدی میکنه  . فقط میتونیم از خدا یه تقدیر و سرنوشت عالی بخواهیم و به درگاهش دعا کنیم .  البته این فقط نظر من هستش 

آره قسمته حتی وقتی ازدواج میکنیم بدبخت میشیم حتی وقتی خوشبخت میشیم یا وقتی نامزدی بهم میخوره . وقتی ...

من به این اعتقاد دارم ک موردایی ک سر راهمون قرار میگیرن برا ازدواج یا خواستگارایی ک برامون میان اینا قسمته ولی دیگه این با خودمون هست ک کدوم یک رو انتخاب کنیم برا ازدواج... قدرات انتخاب و اختیارشو دیگ خدا به خودمون داده ک با تحقیق چشم باز انتخاب کنیم اخه خدا هم تو قران گفته قدرت انتخاب و اختیاز به انسان داده

من به این اعتقاد دارم ک موردایی ک سر راهمون قرار میگیرن برا ازدواج یا خواستگارایی ک برامون میان اینا ...

این نظر هم قابل قبول .  والا طرف ازدواج کرده با چشم باز و کلی پرس و جو و تحقیق و تا ۵سال زندگی عالی داشته بعد ۵سال پسره  از این رو به اون رو شده ول کرد فامیل ما رو با یه بچه و بعدش با زن مطلقه ۲تا بچه دار ازدواج کرد بعد ۲سالم خودکشی کرد مردش و غیره .  اونقدر دیدم و شنیدم و تجربه کردم که همه چی رو خواست خدا میدونم 

اخی عزیز دلم غصه نخور هنوز ۸ سال زمان زیادی نیست برا ناامیدی که خدا بخیل بنده هاش نیست هر چی بخوای ب ...

فداتشم ممنون گلم انشائ الله هرچی خداقسمت کنه

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز