2777
2789
عنوان

من خوشگلم؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 315 بازدید | 27 پست

خوشگلی جانم فقط کافیه با رسیدگی ب خودت شادابیتو بدست بیاری بازم❤ موفق باشی قشنگم

گاهی میام اینجا، کاربری دست دوستمم هست🌱   •        ‌. ★🌙    •             ★       .           .    ★     •      .   ★       .   •   °    ★    .      ★     °   ★🌙   .  °     .    •   ★🌙   .   ★   .       .   •     ★     .        .  •   °   ★   .    •  °         ★🌙  .   •   °           ★   •      .   ★🌙   .  •  ° ★   .  •  °      •        ‌. ★    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلم عکس نمیخام بزارم که سوالم بود

خب میتونی برای شادابی پوستت اول موهای صورتت رو اصلاح کنی بعد پاکسازی کنی بعدش روتین پوستیت رو شروع کنی...مثلا لایه برداری...اسکراب...آبرسان...ضد آفتاب...من امشب ماسک ماست رو شروع کردم

خدایا ممنونم که دستمو توی بدترین شرایط گرفتی و نجاتم دادی...  
نمیزارع خواهر ،تصورش کن 

بنظرم خوشگله😂

دو جین کار سرم ریخته...اول باید خورشید را به آسمان سوزن کنمو بعد منت ماه را بکشم تا به شب برگردد، سپس بادها را هل بدهم تا دوباره وزیدن بگیرند ...و آنقدر با گل ها حرف بزنم تا به یاد آورند روزی زیبا بوده اند ...بعد از تو این دنیا یک دنیا کار داردتا دوباره دنیا شود

امروز ی تاپیک جالبی خوندم 

خانومه میگفت که دو سه هفتس شبا پماد زینک اکساید میزنه و صبا با ژل شست و شو صورتشو میشوره

میگفت جوشام همشون داره محو میشه 


دو جین کار سرم ریخته...اول باید خورشید را به آسمان سوزن کنمو بعد منت ماه را بکشم تا به شب برگردد، سپس بادها را هل بدهم تا دوباره وزیدن بگیرند ...و آنقدر با گل ها حرف بزنم تا به یاد آورند روزی زیبا بوده اند ...بعد از تو این دنیا یک دنیا کار داردتا دوباره دنیا شود

میخوای هی تاپیک نزنی یه جا وایسی محض رضای خدا 😂

یه صلوات مهمونم‌کن، نی نی رو توی بغلم بگیرم سالم لطفا🥰 دختری که چشمش به آسمونه و منتظر که دامنش سبز بشه...لطفا برام دعا کن به آرزوم برسم و خدا حسرت به دلم‌ نزاره 💖 من معجزه خدا رو دیدم😍برای نی نی توی دلم لطفا دعا کن سالم بغلش بگیرم 😍الهی هرچی میخوای خدا به دل مهربون و زبون دعاگوت ببخشه🙏نی نی قشنگم به دنیا اومد و هزاران غنچه شادی در قلب من جوونه زد😍انشالله قسمت هرکسی چشم انتظاره، بگو آمین😇

امضات♥️

❤😍

دو جین کار سرم ریخته...اول باید خورشید را به آسمان سوزن کنمو بعد منت ماه را بکشم تا به شب برگردد، سپس بادها را هل بدهم تا دوباره وزیدن بگیرند ...و آنقدر با گل ها حرف بزنم تا به یاد آورند روزی زیبا بوده اند ...بعد از تو این دنیا یک دنیا کار داردتا دوباره دنیا شود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی بی چک

amooobinaaaa | 21 دقیقه پیش
2791
2779
2792