برعکس من همیشه میگم خوراکی ناسالم نخخخرررر 😠 خودم لواشک های مختلف میپزم. برگه و میوه خشک درست میکنم بستنی میوه ای و کمپوت خونگی درست میکنم. پوفیلا دریت میکنم و. ........ هرارتا خوراکی دیگه. باز چون خودش دوست داره میره میخره این مضخرفات بیرون رو. گاهی خودش بیرون میخوره اوکی هست