چند سال ی شهر دیگه خونه گرفته بودم
چه آرامشی داشتم
چه زندگی قشنگی واسه خودم درست کرده بودم
قدرشو ندونستم ؟
لیاقتشو نداشتم یعنی ؟!
که حالا الان اینجا ،این وضع کارم این وضع زندگیم
خدایا هرروز ازت مرگمو میخوام ،شاید یبار دیگه به آرامش برسم
من حقوق بیشتر نمیخوام،زندگی بهتر نمیخوام،همون تنهایی رو میخوام،همون خونه ی آرامشم رو میخوام
چقد دیگه تحمل کنم