2777
2789
عنوان

اسم دختر

41 بازدید | 10 پست

سلام دوستان بنظرتون کدوم اسم قشنگتره


( هلما به معنی ستاره درخشان و اسم ایرانیه با حلما متفاوته )


افرا به معنی بلند قامت و زیبا 

تعداد رای : 11
نظرسنجی
هلما
3
27%
افرا
8
72%

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر دوش خیلی قشنگه ولی من افرا رو زدم چون از اسم‌های طبیعت بیشتر خوشم میاد

اره منم با این اسم یاد سر سبزی و نشاط میفتم

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

افرا قدیمیه و با کلاس نیست بنظرم

واقعا؟

حالا اطراف ما افرا انگار یه اسم ناشناخته اس همه میشنون تعجب میکنن

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

نوه دایی من ارغوان و افرا خواهر هستن


دختر خودم بهار

نرهای سایت درخواست ندید، ولی بازم میدونم بیشعورتر از این حرفا هستید ک بفهمید😊😆خدا رو وقتی تو اوج گرما، نسیمی وزید دیدم وقتی نم نم بارون شروع ب باریدن کرد دیدم😍☺️.وقتی توی پارکی ،توی زیارتگاهی ی گوشه ساعت ها نشستم و دونه دونه ادما رو نگاه کردم تو رو اونجا دیدم❤️🩹❤️🩹 این دنیا خیلی چیزا ب ما بدهکاره🙂 مگه قرار نیست فقط ی بار زندگی کنیم 🤔پس باید بهترین ها رو سر راهمون بزاره💪 عاشق ایران و مردمان خوبشم. 🥰😍خدایا دل تک تک بنده هات رو شاد کن ب هر نحوی ک میتونی🥲،خدایااااااا تو پر از رنگ های زیبایی. ❤️💋

نوه دایی من ارغوان و افرا خواهر هستن دختر خودم بهار

خداحفظشون کنه ❤


منم ارغوان هم دوست داشتم اما شوهرم خوشش نیومد

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

خداحفظشون کنه ❤ منم ارغوان هم دوست داشتم اما شوهرم خوشش نیومد

زنده باشی گلم. افرا اسمش قدیمی نیست

بازم بگردید ببینید چ اسمی ب دلتون میشینه


هلما رو با حلما توی نوشتن اشتباه میگیرن. اکثرا حلما میزارن

نرهای سایت درخواست ندید، ولی بازم میدونم بیشعورتر از این حرفا هستید ک بفهمید😊😆خدا رو وقتی تو اوج گرما، نسیمی وزید دیدم وقتی نم نم بارون شروع ب باریدن کرد دیدم😍☺️.وقتی توی پارکی ،توی زیارتگاهی ی گوشه ساعت ها نشستم و دونه دونه ادما رو نگاه کردم تو رو اونجا دیدم❤️🩹❤️🩹 این دنیا خیلی چیزا ب ما بدهکاره🙂 مگه قرار نیست فقط ی بار زندگی کنیم 🤔پس باید بهترین ها رو سر راهمون بزاره💪 عاشق ایران و مردمان خوبشم. 🥰😍خدایا دل تک تک بنده هات رو شاد کن ب هر نحوی ک میتونی🥲،خدایااااااا تو پر از رنگ های زیبایی. ❤️💋

[QUOTE=317071642]زنده باشی گلم. افرا اسمش قدیمی نیست بازم بگردید ببینید چ اسمی ب دلتون میشینه هلما رو با حلما تو ...[/QUOTE


اره همه حلما مینویسن 😑


خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز