بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
صدای آسانسور ما مثل ، پتکه ، همش میکوبه ، من عصبی شدم 😭 ، تو آسانسور بزن تا نکن همسایه
خونسردم وقتی دعوام کنی ، خونگرمم وقتی دوستمی ، جوک دوست دارم ، اینجا هم همش جوک میگم ، دلم واسه کارای بدم شکسته ، کاش برخوردم با کارام از رو احساس بود نه عقل 💔 مدارج عالی رو در دانشگاه عالی کسب کردم. با پسری که عاشق چشماش شدم،ازدواج کردم❤️ از شب عقد تا الان فقط گریه کردم 💔 داره میگذره ، ولی سخت میگذره💔 الهی شکر ❤️
منم دیونه شدم الانم صدای همسایه ها میاد یه ساعت اروم نیست این خرابشده. اسانسورمونم متل شماست شما واح ...
آره ، همسایه اگه شب هوس نکنه فیلم نگاه کنه ، باز خونه ما آرومه 😭🤣
خونسردم وقتی دعوام کنی ، خونگرمم وقتی دوستمی ، جوک دوست دارم ، اینجا هم همش جوک میگم ، دلم واسه کارای بدم شکسته ، کاش برخوردم با کارام از رو احساس بود نه عقل 💔 مدارج عالی رو در دانشگاه عالی کسب کردم. با پسری که عاشق چشماش شدم،ازدواج کردم❤️ از شب عقد تا الان فقط گریه کردم 💔 داره میگذره ، ولی سخت میگذره💔 الهی شکر ❤️
هر آدمی تو زندگی باید کسی رو داشته باشه که حس کنه با نبودنش دنیاش خراب میشه!اگر تو طول عمرت همچین کسی رو نداشتی فقط عمرتو هدر دادی! عشقم همه زندگیم💋 ❤ بابام همه دنیام ، تا هستی هستم نفسم ب نفسهای تو بنده ❤ مامان قشنگم تو قلب من همیشه زنده ای 🥺🤍❤🖤
خونسردم وقتی دعوام کنی ، خونگرمم وقتی دوستمی ، جوک دوست دارم ، اینجا هم همش جوک میگم ، دلم واسه کارای بدم شکسته ، کاش برخوردم با کارام از رو احساس بود نه عقل 💔 مدارج عالی رو در دانشگاه عالی کسب کردم. با پسری که عاشق چشماش شدم،ازدواج کردم❤️ از شب عقد تا الان فقط گریه کردم 💔 داره میگذره ، ولی سخت میگذره💔 الهی شکر ❤️
چه مدلش خوبه؟ واقعا صدارو صفر میکنه؟ من گداشتم انقد گوشام درد گرفت صداهم فقط کم کردنه قطع
یه نوع اسفنجی زرد رنگ دییجی داره
اول میپبچونی قشنگ بعد میذاری کیپ تو گوشت
اون تو باز میشه کیپ میشع صاف بذاری فایده نداره
هر آدمی تو زندگی باید کسی رو داشته باشه که حس کنه با نبودنش دنیاش خراب میشه!اگر تو طول عمرت همچین کسی رو نداشتی فقط عمرتو هدر دادی! عشقم همه زندگیم💋 ❤ بابام همه دنیام ، تا هستی هستم نفسم ب نفسهای تو بنده ❤ مامان قشنگم تو قلب من همیشه زنده ای 🥺🤍❤🖤
هر آدمی تو زندگی باید کسی رو داشته باشه که حس کنه با نبودنش دنیاش خراب میشه!اگر تو طول عمرت همچین کسی رو نداشتی فقط عمرتو هدر دادی! عشقم همه زندگیم💋 ❤ بابام همه دنیام ، تا هستی هستم نفسم ب نفسهای تو بنده ❤ مامان قشنگم تو قلب من همیشه زنده ای 🥺🤍❤🖤