2777
2789
عنوان

خیانت شوهر

191 بازدید | 26 پست

توروخدا کمکم کنید. شوهرم شهر دیگع کار میکنه اومده مرخصی تو سطل زباله گوشیش اسکرین شات دیدم .صفحه چت. با یه دختر. که بهش گفته عکس از اندامت بفرس. یه شات کارت به کارت هم دیدم ۶۰۰ تومن. به اسم یه دختر. ولی از کارت ملی .شوهرم کارت ملی نداره فقط سپه داره.  نمیدونم چی کنم. ب روش بیارم یا نه؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من که بروش اوردم کتک خوردم گوشبشم زد شکست فقط چت کرده بودن مجازی

الحمدالله کما هو اهله....یه صلوات می فرستین برام؟ به نیت بچه دارشدنم ان شاالله خدا ب ماهم بچه سالم وصالح بده .مرسی ازتون

من که بروش اوردم کتک خوردم گوشبشم زد شکست فقط چت کرده بودن مجازی

دقیییقن همین بلا سر منم اومد هم کتک خوردم هم گوشیم شکست البته گوشی که خودم گرفته بودم چون گوشیش خراب شده بود من اون گوشیمو دادم بهش اون برای من گوشی گرفته بود اونم فقط چت کرده بود من به دختره زنگ زدم شهر دیگه بود تصویری و چت کرده بودن بعدش منو برد شهر خودمون خونه بابام چون دور از خانوادمم هم مشهد بردتم که توبه کنه هم منو برد خونه بابام مسافرت که از دلم دربیاره  البته که بعدشم یکی دوبار تکرار کرد اشغال ولی مثه اون دفعه نبود اونو انگار خیلی جدی  گرفته بود 

امضامو دلی مینویسم من توی ۱۴ سالگی صاحب یه دختر شدم خودم خیلی سختی کشیدم توی زندگیم از خدا فقط فقط خوشبختی دخترمو میخام🙏این بچه توی شهری که من دور از خانوادم بودم هم پدرم بود هم مادرم با هم بزرگ شدیم یه جاهایی عقل و شعور این بچه خیلی بیشتر از باباش بود😒انشالله که همه ی دخترا عاقبت بخیر بشن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش