2777
2789
عنوان

نظرتون چیه

5 بازدید | 12 پست

یک پسر مجرد همکارم هست مدیرم هست وقتی دوتایی هستیم شوخی میکنه باهام جلو همکارا خیلی باهام خوب نیست بعضی وقتا یهویی بدون اتفاق خاصی نگام میکنه وقتی با هم بحث میکنیم اگر من مقصر باشم ولی ناراحت بشم به طور نامحسوس میاد از دلم در بیاره جدیدا باهام الکی لجبازی میکنه اخلاقش خیلی رو اعصابم هست چه طوری باهاش رفتار کنم به نظرتون تو فکرش چی میگذره جدیدا پشت تلفن هم وقتی باهام صحبت میکنه هول میشه اشتباه صحبت میکنه یک بار هم دونفری زیر بارون تو محل کار بودیم گفت هوا دونفر است ما هم کسی رو نداریم باهاش قدم بزنیم بعدشم هر وقت از هم خداحافظی میکردیم بهم میگفت مواظب خودت باش به بقیه ی همکارا نمیگفت هر وقت صحبت می‌کردم باهاش لبخند مهربون میزد فقط نگاه میکرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره ذاتش 21 خوبه 

بببین ب هیچ عنوان باهاش زیاد بگو وبخند نشون نده.. زیاد بهش نزدیک نشو... خشک ومتین وسنگین باش... کافیه کمی شل باشی براش جذاب نیستی... اگر ادم خوبیه ودوستداری باهاش باشی بابد اینجور کنی ولی اگر علاقمند نیستی کلا هم کلام نشو مگر در موارد نادر

اون گفتش زیر بارون خیلی ضایع بود به نظرم 

زیاذ باهاش اصلا صمیمی نشو... اگر کمی شل باشه رفتارت فک میکنه خبریه.. نمیگم بزن تو ذوقش ن ولی در حد معمول جوابشو بده.. مردا کلا جذب دخترای سنگین میشن ن سبک میفهمی منظورمو! 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز