2777
2789
ببین یکی اینکه رو معدل کار کن،  اونی که مثل همکلاسی من تستی میخونه میره عمومی های نهایی گند میز ...

ریاضی بودین یا تجربی؟

اخه بعضیا هستن ۸۰۰۰ هزار شدن

Bored:/
تراز نه یکی نیست پونصد تا اینا کمتر کنی به مال قلمچی نزدیک میشه،  ینی من گاج میرفتم اینطوری بود

اهان

بنظرت با همین تراز چه رتبه ای میشه ب دست اورد با معدل خوب؟ منطقه ۳

Bored:/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ریاضی بودین یا تجربی؟ اخه بعضیا هستن ۸۰۰۰ هزار شدن

ریاضی 

هشت هزار تو قلمچی همشو نود الی صد بزنه میده 

تراز رو بیخیال، تراز مهم نیست چون تراز ازمونا با کنکور یکی نیست،  توی آزمون درصد هارو بررسی کن با رتبت 

اگر جوابی از من نگرفتین بدونین که در شان خودم ندونستم که هم صحبت شم باهاتون☺️

اهان بنظرت با همین تراز چه رتبه ای میشه ب دست اورد با معدل خوب؟ منطقه ۳

منطقه سه اگر با این روال پیش بری و نهایی رو خیییلییی جدی بگیری بدبینانه دیگه بگم پونصد 😁.با جدیت بخون زیر صدم میتونی بشی 

میگم من از مهر دوازدهم روزی سه چهار ساعت خوندم 1900منطقه دو اوردم تو منطقه سه همون 900اینا میشه رتبم. نهایی رم بد دادم تازه 

اگر جوابی از من نگرفتین بدونین که در شان خودم ندونستم که هم صحبت شم باهاتون☺️

منطقه سه اگر با این روال پیش بری و نهایی رو خیییلییی جدی بگیری بدبینانه دیگه بگم پونصد 😁.با جدیت بخ ...

مرسیی🥲❤️

برای کتاب تست چی پیشنهاد میکنی؟

چند تا منبع تست بزنم؟

Bored:/
منطقه سه اگر با این روال پیش بری و نهایی رو خیییلییی جدی بگیری بدبینانه دیگه بگم پونصد 😁.با جدیت بخ ...

به نظرت مدرسه خیلی تاثیر داره تو قبولی؟ اخه بیشتریا ک قبول میشن نمونه دولتین هم تست باهاشون زیاد کار میکنن🥲

Bored:/
مرسیی🥲❤️ برای کتاب تست چی پیشنهاد میکنی؟ چند تا منبع تست بزنم؟

کتاب تست چیز خاصی نیست 

فیزیک خیلی سبز و نشر الگو،  یکیشو کار کن،  ترجیحا نشر بهتره سطحش.  بعد اینکه موج ازمون جامع فیزیکو برا جمعبندی کنکور استفاده کن خیلی خوبه همه نکات توی تست و پاسخنامش هست 

شیمی بهمن بازرگان خوبه ولی حجمش خیلیه،  برا همون خیلی سبز بزن 

حسابان من میکرو داشتم راضی بودم 

گسسته و آمارم مهروماه خوبه 

اگر جوابی از من نگرفتین بدونین که در شان خودم ندونستم که هم صحبت شم باهاتون☺️

به نظرت مدرسه خیلی تاثیر داره تو قبولی؟ اخه بیشتریا ک قبول میشن نمونه دولتین هم تست باهاشون زیاد کار ...

من خودم تیزهوشان خوندم 

اگه خودت زیاد بخونی فاصله جبران میشه،  تو مدارس خاص شق القمر نمیکنن که،  فقط فشار روی دانش آموز بیشتره 

اگر جوابی از من نگرفتین بدونین که در شان خودم ندونستم که هم صحبت شم باهاتون☺️

کدوم دانشگاه قبول شدی؟

آموزش ریاضی تبریز 

اگر قصد مهاجرت داری که فرهنگیان رو کلا بیخیال😂💔

من ولی از یه استاد دانشگاه توی کانادا پرسیدم گفت برا مهاجرت اگر میخواین کامپیوتر بخونین 

اگر جوابی از من نگرفتین بدونین که در شان خودم ندونستم که هم صحبت شم باهاتون☺️

آموزش ریاضی تبریز  اگر قصد مهاجرت داری که فرهنگیان رو کلا بیخیال😂💔 من ولی از یه استاد دانشگ ...

اره کلا از اول نظرم رو کامپیوتر بود ممنون عزیزم موفق باشی 🥲❤️

Bored:/
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز