dokhtarpayez مدیر عضویت: 1402/03/05 تعداد پست: 1559 عنوان هپاتیت | مشاهده متن کامل بحث + 154 بازدید | 22 پست توروخدا اگ میدونید بگید این منفیه یا مثبت؟ 1402/08/18 | 21:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dokhtarpayez مدیر استارتر عضویت: 1402/03/05 تعداد پست: 1559 نه عزیز رنج آزمایش یه عدده اخه یه قسمت زده جواب یه قسمت زده رنج نرمال یعنی همون برا آزمایشگاه دیگ
dokhtarak_mehrabon عضویت: 1400/01/18 تعداد پست: 8621 واکسنش کی بوده؟ والا تو دبیرستان میزدن قبلا الانو نمیدونم زنگ بزن ۴۰۳۰ سامانه سلامت کد ملیتو بگو برات چک کنن کی زدی یا اصلا نزدی
dokhtarpayez مدیر استارتر عضویت: 1402/03/05 تعداد پست: 1559 نه نوشته نگاتیو متوجه نمیشم مگه برا آزمایشگاه نیست نگاه کن بالاش زده رنج نرمال بعد زیرش زده نگاتیو
آشرشته عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 82562 متوجه نمیشم مگه برا آزمایشگاه نیست نگاه کن بالاش زده رنج نرمال بعد زیرش زده نگاتیو نه همونه درسته منفیه نگران نباش زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
dokhtarpayez مدیر استارتر عضویت: 1402/03/05 تعداد پست: 1559 نه همونه درسته منفیه نگران نباش عزیزم این عکسا ببین اولی و آخری اون اولی رو زده نگاتیو اینا یه چی دیه زده چرا
آشرشته عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 82562 اینم منفی زده زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
dokhtarpayez مدیر استارتر عضویت: 1402/03/05 تعداد پست: 1559 اینم منفی زده خب من میگم چرا این جفتش منفیه و هپاتیت این طوری نیست یکی منفیه یکی یه چی دیگه nonreactiv