دوستان من چند وقته رفتم ی کاریو یاد بگیرم ، روز اول هم واسه ضمانت صفته دادم،که بعد از یادگیری اونجا بمونم
که هزینه آموزش بهشون ندم
الان چندماه میگذره و فقط نصف کارو یاد گرفتم و کار کردم ،بقیه رو یادم ندادن
شما بودین،می موندین،یا میرفتین؟؟
این هم بگم تا وقتیکه نتونم خودم به تنهایی اون کارو انجام بدم بهم هیچ حقوقی نمیدن ،و منم دیگه پول ندارم
میترسم به صفر برسم
کارفرما ،هم خیلی منت میزاره سر کسی که از اول شرایطش مثل من بوده ، میگه که با پول ما زندگیت عوض شده
از نظر روانی هم ریختم بهم، میترسم دیگه تمام پس اندازیم تموم بشه