2777
2789
عنوان

میشه بیایین 😥

24 بازدید | 7 پست

دوستان من چند وقته رفتم ی کاریو یاد بگیرم ، روز اول هم واسه ضمانت صفته دادم،که بعد از یادگیری اونجا بمونم 

که هزینه آموزش بهشون ندم

الان چندماه میگذره و فقط نصف کارو یاد گرفتم و کار کردم ،بقیه رو یادم ندادن

شما بودین،می موندین،یا میرفتین؟؟

این هم بگم تا وقتیکه نتونم خودم به تنهایی اون کارو انجام بدم بهم هیچ حقوقی نمیدن ،و منم دیگه پول ندارم

میترسم به صفر برسم 

کارفرما ،هم خیلی منت میزاره سر کسی که از اول شرایطش مثل من بوده ، میگه که با پول ما زندگیت عوض شده 

از نظر روانی  هم ریختم بهم، میترسم دیگه تمام پس اندازیم تموم بشه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره

من تو یه مغازه کار میکنم امروز ینفر اومد میخواست شمارشو بهم بده من قبول نکردم بعد برا اینکه بره دست از سرم برداره اسم پیجمو ازم گرفت اون وسط یکمم خندیدم😭 بعد مغازمون دوربین داره میترسم صاحبکارم فهمیده باشه این ادمه هم که پیام داد بلاک کردم خیلییی میترسم میخوام ببینم من کار اشتباهی کردم یا نه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز