2777
2789
عنوان

درس خونا:/

83 بازدید | 10 پست

بچه ها من چیکار کنم؟؟اصلا روی برنامه ریزی نیستم توی درسام 

سال دهم تجربی ام میخاستم از امسال یکم تستی هم کار کنم ولی اصلا برام مهم نیست انگار هیچی نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنمم نمراتم خرابه دعا کنید بمیرممم:/

روزانه یک ساعته به صورت مستمر بخونید. کم کم درست میشه....


ضمن عذر خواهی 

میشه تاپیک آخرم رو‌گزارش بزنید؟؟؟ ممنون

جهت مشاوره ی حقوقی، دعاوی خانواده، مهریه، طلاق توافقی، نفقه، وکالت در طلاق و انواع قراردادها، حقوق کیفری، توهین، تهدید، قذف، افترا، مزاحمت و.......پیام دهید.                                                                                                     کانال تازه تاسیس وکیل یار در تلگرام vakil_yarhs@                                 حمایت می کنید؟💞

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره ی ساعت و ک میخونمم اونجوری ک باید نیمخونم...

خوبه، و البته طبیعیه....بهتره اگه تمرکز ندارید تو خونه، به نزدیک ترین کتابخونه مراجعه کنید.

گزارش چیشد؟؟ زدین؟؟؟

جهت مشاوره ی حقوقی، دعاوی خانواده، مهریه، طلاق توافقی، نفقه، وکالت در طلاق و انواع قراردادها، حقوق کیفری، توهین، تهدید، قذف، افترا، مزاحمت و.......پیام دهید.                                                                                                     کانال تازه تاسیس وکیل یار در تلگرام vakil_yarhs@                                 حمایت می کنید؟💞

هدف های کوچیک بزار مثلن دو صفحه از ی کتاب برای دوساعت

#کاربر آقا                  #یه مرد غیر معمولی دارم زیر بولیز...         #هر روز تو آینه میگم سرمایم تویی...         #نمیتونم و نمیشه نیست تو عادت من...            #منو از پا نمیندازه یه شیشه سیانورم...          #باید ب یه جا میرسیدم وقتی میام نتونی بلند نشی از جات...       #پی رویام با تلاش زیاد از حدو...                         
اگ تنبلی گزینه ۲ خوبه برات

ببین من همه رو سریع میفهمم یعنی ۲ ساعت زمان بزارم همه چیو میفهمم یعنی کل کتابا رو واقعا دلی میگمم عقب ماندگی دارم میدونی چی میگم؟

یعنی مثلا رو نظم نیستم با یک شیوه درست دارم پیش نمیرممم اصلا جزوه های معلمارو ندارم نمینیستم همونجا میشینم یاد میگیرم:/ 

کلا باید از بقیه بگیرمم 

ولی به خدا فهمیدن واسم سخت نبست میگمم نظم ندارم یفهمی چی میگمم؟

من هر سال شاگرد اول بودم پارسال افسردگی گرفتم به این حال وروز افتادم:/

ببین من همه رو سریع میفهمم یعنی ۲ ساعت زمان بزارم همه چیو میفهمم یعنی کل کتابا رو واقعا دلی میگمم عق ...

اها پس مشکلت افسردگیه

خب بنظرم افسردگیتو درمان کنی بهتره برات این مشکلاتتم حل میشن کم کم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز