ببین من همه رو سریع میفهمم یعنی ۲ ساعت زمان بزارم همه چیو میفهمم یعنی کل کتابا رو واقعا دلی میگمم عقب ماندگی دارم میدونی چی میگم؟
یعنی مثلا رو نظم نیستم با یک شیوه درست دارم پیش نمیرممم اصلا جزوه های معلمارو ندارم نمینیستم همونجا میشینم یاد میگیرم:/
کلا باید از بقیه بگیرمم
ولی به خدا فهمیدن واسم سخت نبست میگمم نظم ندارم یفهمی چی میگمم؟
من هر سال شاگرد اول بودم پارسال افسردگی گرفتم به این حال وروز افتادم:/