2777
2789
عنوان

تب کودک

132 بازدید | 13 پست

بچه هام صب سالم بودن رفتن مهد وقتی اومدیم یکیش تب داشت سرش داغ بود تب بر دادم خوابیدن الان تو خواب دیدم اون یکی ناله میکنم دست زدم سرش دیدم داغ چکار کنم چرا اینجور شدن یهو

‏من‌ گفته بودم که اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت.....)🥲

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وایی سرفه هم مکنه بچم

این ویروسه تب زیاد داره. اسهال.  استفراغ.  سرفه.  گلودرد  و کمی ابریزش بینی  ول کن نم نبست من بچم نزدیک یک ماه گرفت بزور خوب شد حتماخیلی  بهشون برس

❤️در ظلماتِ شب، تنها خداست که صدایت را می‌شنود ❤️خودت باش مثه بقیه زیاده🕷🕸
این ویروسه تب زیاد داره. اسهال.  استفراغ.  سرفه.  گلودرد  و کمی ابریزش بینی &nbs ...

چ داروهایی داد دکتر چن سالشه بچت

‏من‌ گفته بودم که اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت.....)🥲

منم پسرم ۵ ماهش از دیروز تب داره اگه سرساعت قطر ندم بهش بازم تبش میره بالا مامانم اینامیگن دندون درمیار . از طرفیم میترسم ویروس جدید باشه  نمیدونم چیکار کنم دگترشم‌تا یکشنبه نیست بیمارستانم ببرم بستری میکنن

خدا جونم خیلی دل تنگ روزهایم ک اصلا قدرشونو ندونستم بیرون رفتنهای بی دغ دغه دورهمی های دوستانه اخ چه روز های داشتم هرروزم تنوع بود ولی متاهلی ک فک میکردم خیلی خوب میشه دقیقآ بر عکس شد ن تفریحی ن بیرون رفتنی خستم دل تنگ مجردیم😭😭😭

منم پسرم ۵ ماهش از دیروز تب داره اگه سرساعت قطر ندم بهش بازم تبش میره بالا مامانم اینامیگن دندون درم ...

ممکنه دندون هم باشه 

سرفه یا آبریزش نداره?

‏من‌ گفته بودم که اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت.....)🥲

ممکنه دندون هم باشه  سرفه یا آبریزش نداره?

ابریزش نداره. ولی سرفه دار اما کمه زیاد نیست . 

خدا جونم خیلی دل تنگ روزهایم ک اصلا قدرشونو ندونستم بیرون رفتنهای بی دغ دغه دورهمی های دوستانه اخ چه روز های داشتم هرروزم تنوع بود ولی متاهلی ک فک میکردم خیلی خوب میشه دقیقآ بر عکس شد ن تفریحی ن بیرون رفتنی خستم دل تنگ مجردیم😭😭😭

چ داروهایی داد دکتر چن سالشه بچت

سه سال. یه مدت مترونیدازول بعد آزیترومایسین  و پنج شیش تا امپول که یادم نیس چی بودن و دیفن هیدرامین سرماخوردگی و یه شربت دیگ مال سرفه و گلودرد بود با شربت زینک و پودر کیدی لاکت 

❤️در ظلماتِ شب، تنها خداست که صدایت را می‌شنود ❤️خودت باش مثه بقیه زیاده🕷🕸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز