2777
2789
عنوان

پیاز درمانی

97 بازدید | 2 پست

سلام دوستان 

من تقریبا ۱۰ روز پیش رفتم سونو چون ۶ ماه پریود نشده بودم 

و ضخامت اندومترم ۵ بود و خیلی پایین برای همین پیاز درمانی رو شروع کردم و الان ۶ روزه پیاز درمانی 


امروز برای ای وی اف رفتم سونوی واژینال دادم بهم گفتن ضخامت دیواره خیلی زیاده و داشتن به عمل  فک میکردن 

یعنی چند روز  پیاز آنقدر ضخامت و زیاد میکنه؟ 

دیگه قطعش کنم؟

زندگی داشتن چیزهایی که دوست داریم نیست...زندگی دوست داشتن چیزهایی است که داریم....

یعنی پیاز خوردی؟ 

دعاکنیم همیشه حال دل هممون خوب باشه... امیدوارم باشیم به رحمت خدا؛ نا امیدی از جانب شیطان هست...میم مشکلات را که برداری زندگی شیرین می شود؛ خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

افت لب و دهان

raha7594 | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز