سلام دوستان
من تقریبا ۱۰ روز پیش رفتم سونو چون ۶ ماه پریود نشده بودم
و ضخامت اندومترم ۵ بود و خیلی پایین برای همین پیاز درمانی رو شروع کردم و الان ۶ روزه پیاز درمانی
امروز برای ای وی اف رفتم سونوی واژینال دادم بهم گفتن ضخامت دیواره خیلی زیاده و داشتن به عمل فک میکردن
یعنی چند روز پیاز آنقدر ضخامت و زیاد میکنه؟
دیگه قطعش کنم؟