سلام خانما خوبید. من حدود یکماهه دیگه ب بچم شیر ندادم و شیرخشک دادم الان فکر میکنم ب شیرخشک حساسیت داره و از فکر اینکه شیرخشک ضدحساسیت گیر نمياد درست، خیلی ناراحتم دلم میخواد بتونم دوباره بهش شیر بدم.. شیر تو سینم هست اما شور شده یعنی راهی هست شیرم درست شه و دوباره بتونم خودم بهش شیر بدم؟