2777
2789
عنوان

ناراحتم خیلی😢

76 بازدید | 1 پست

سلام خانما خوبید. من حدود یکماهه دیگه ب بچم شیر ندادم و شیرخشک دادم الان فکر میکنم ب شیرخشک حساسیت داره و از فکر اینکه شیرخشک ضدحساسیت گیر نمياد درست، خیلی ناراحتم دلم میخواد بتونم دوباره بهش شیر بدم.. شیر تو سینم هست اما شور شده یعنی راهی هست شیرم درست شه و دوباره بتونم خودم بهش شیر بدم؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز