2777
2789
عنوان

عروسی

203 بازدید | 9 پست

سلام لطفا گزارش نزنید واجبه سوالم

خانومایی که بکارتشون حلقوی ساده بوده،لطفا بگید بعداز پارگی پرده،موقع نزدیکی بعدی احساس سوزش داشتین یانه.

چون من فقط تویه قسمت واژنم این سوزش رو دارم برای بقیش ندارم.

لوبریکانت هم برپایه آب استفاده میکنم.میخوام بدونم ممکنه بخاطر جراحت وزخم پارگی پرده ایجاد شده باشه؟

البته اینم اضافه کنم که من واژینیسموس هم هستم ودارم تمرین انجام میدم با دیلاتور مرحله اول(یه گوش پاکن)

با همین گوش پاکن،با انگشت که پزشک معاینم کرد و با آلت که همسرم میخواست دخول انجام بده،توهر۳مورد همین سوزش فقط تو یه ناحیه از واژنم دارم،ممکنه بخاطر جراحت باشه؟ 

پزشک گفت مشکلی نداره واژنت ولی گفت بکارت از ۲ناحیه پاره شده یکم رخمه,ممکنه بخاطراون باشه؟

من عمل کردم ازاین موارد اطلاع ندارم

ماهم نخوایم نینی یار میترکونه

دردی‌که‌انسان‌را‌به‌سکوت‌وامیدارد،بسیارسنگین‌تراز دردیست‌که‌انسان‌رابه‌فریادوامیدارد...انسان‌ها‌به فریادهم‌میرسند،نه‌‌به‌سکوت‌هم...!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز