چجوری میتونم دیپلم انسانی بگیرم
من دیپلم تجربی دارم، ولی میخوام فرهنگیان بیارم چون تو شهرمون سال دیگه فرهنگیان میاد و فقط بومی میپذیره
منم میخوام از طریق رشته انسانی قبول شم چون حفظیاتم خوبه و راحت تر میتونم قبول شم تا تجربی
تجربی هم پذیرشش کم هست هم واقعا وقت کمه برام
ممنون میشم راهنماییم کنید
بنظرتون انسانی برم خوبه دیگه؟ و اینکه چجوری دیپلمش رو زود بگیرم