2777
2789
عنوان

نظرتون چیه

63 بازدید | 1 پست

یک پسر مجرد همکارم هست مدیرم هست وقتی دوتایی هستیم شوخی میکنه باهام جلو همکارا خیلی باهام خوب نیست بعضی وقتا یهویی بدون اتفاق خاصی نگام میکنه وقتی با هم بحث میکنیم اگر من مقصر باشم ولی ناراحت بشم به طور نامحسوس میاد از دلم در بیاره جدیدا باهام الکی لجبازی میکنه اخلاقش خیلی رو اعصابم هست چه طوری باهاش رفتار کنم به نظرتون تو فکرش چی میگذره جدیدا پشت تلفن هم وقتی باهام صحبت میکنه هول میشه اشتباه صحبت میکنه یک بار هم دونفری زیر بارون تو محل کار بودیم گفت هوا دونفر است ما هم کسی رو نداریم باهاش قدم بزنیم بعدشم هر وقت از هم خداحافظی میکردیم بهم میگفت مواظب خودت باش به بقیه ی همکارا نمیگفت هر وقت صحبت می‌کردم باهاش لبخند مهربون میزد فقط نگاه میکرد

😐😐

چرا اینقد این تاپیکو میزنی 

خب دوست داره و مشخصه 

دو جین کار سرم ریخته...اول باید خورشید را به آسمان سوزن کنمو بعد منت ماه را بکشم تا به شب برگردد، سپس بادها را هل بدهم تا دوباره وزیدن بگیرند ...و آنقدر با گل ها حرف بزنم تا به یاد آورند روزی زیبا بوده اند ...بعد از تو این دنیا یک دنیا کار داردتا دوباره دنیا شود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز