یک پسر مجرد همکارم هست مدیرم هست وقتی دوتایی هستیم شوخی میکنه باهام جلو همکارا خیلی باهام خوب نیست بعضی وقتا یهویی بدون اتفاق خاصی نگام میکنه وقتی با هم بحث میکنیم اگر من مقصر باشم ولی ناراحت بشم به طور نامحسوس میاد از دلم در بیاره جدیدا باهام الکی لجبازی میکنه اخلاقش خیلی رو اعصابم هست چه طوری باهاش رفتار کنم به نظرتون تو فکرش چی میگذره جدیدا پشت تلفن هم وقتی باهام صحبت میکنه هول میشه اشتباه صحبت میکنه یک بار هم دونفری زیر بارون تو محل کار بودیم گفت هوا دونفر است ما هم کسی رو نداریم باهاش قدم بزنیم بعدشم هر وقت از هم خداحافظی میکردیم بهم میگفت مواظب خودت باش به بقیه ی همکارا نمیگفت هر وقت صحبت میکردم باهاش لبخند مهربون میزد فقط نگاه میکرد
اگه یه روزی فرزندی داشته باشم ، بیشتر از هر اسباب بازی دیگه ای براش بادکنک میخرم! بازی با بادکنک خیلی چیزها رو به بچه یاد میده ؛بهش یاد میده که باید بزرگ باشه اما سبک تا بتونه بالاتر بره.... بهش یاد میده که چیزهای دوست داشتنی میتونن تو یه لحظه بدون هیچ مقصری از بین برن...پس نباید زیاد بهشون وابسته بشه و مهم تر از همه ؛بهش یاد میده که وقتی چیزی رو دوست داره نباید اونقدر بهش نزدیک بشه و فشار بیاره که راه نفس کشیدنش رو ببنده چون ممکنه برای همیشه از دستش بده و اینکه وقتی یه نفر رو خیلی واسه خودت بزرگ کنی در آخر میترکه و تو صورت خودت میخوره... میخوام ببینه بادکنک با اینکه تمام زندگیش وصله به یه نخ اما بازم توی هوا میرقصه...
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.