۲۵ م
بعضی وقتا میگم ب خدا دیر و زودش مهم نیس خدا کنه عاقبت بخیر بشیم
من خودم میدونم واقعا امتحان سختیه خیلی اذیت کننده س واقعا ولی خب تهش خدا هست و بالاخره تموم میشه
من رسما به همه چی پشت کردمو فقط از خدا میخوام یه ختم هست برات توضیحمیدم انجام بده
سوره یونس رو باز کن صفحه اولشو بخون بعد یه مقدار پول بزار حالا هر چقد ک دوس داری
بعد بهمدت چهل شب هر شب یه دور تسبیح صلوات برا امام زمان یه دور به حضرت یونس هدیه کن ،بعد به امید خدا بعداز حاجت روایی پولو احسان کن
میگن خیلی جوابه
چله سوره مریمم بردار
اگهمیتونی سوره احزابمبنویس