18888 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 3520 عنوان ترازو 87 بازدید | 7 پست بچه ها ترازوی وزن کشی میخوام بگیرم کدوم مارک خوبه که بگیرم از دیج کالا واینکه قیمتش پایین باشه زیاد گرون نباشه 1402/08/15 | 10:26 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
vafa7080 عضویت: 1397/04/23 تعداد پست: 2547 من شیائومی گرفتم پارسال زود زود باطریش تموم میشه ولی خوبه بنظرم
18888 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 3520 چیز خوب قیمتش بالاست گلمم آره درسته عزیزم ولی میخواستم قیمتش مناسب باشه
18888 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 3520 من شیائومی گرفتم پارسال زود زود باطریش تموم میشه ولی خوبه بنظرم قیمتش چنده الان میدونی
هاشیموتو عضویت: 1402/07/08 تعداد پست: 9625 توی همون دی جی نظرات رو ببین. توی فیییلترش بزن پرفروش ترین. معمولا پرفروشترین ها گرونترین ها نیستند.
18888 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 3520 توی همون دی جی نظرات رو ببین. توی فیییلترش بزن پرفروش ترین. معمولا پرفروشترین ها گرونترین ها نیستند. ممنونم عزیزم باشه گلم الان نگاه میکنم