سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 29 بازدید | 5 پست سلام دوستان ، میگم کسی بوده از عمل اول بینیش راضی نبوده ترمیم کرده باشه ،؟؟ 1402/08/15 | 09:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 من خب چرا دوباره عمل کردی عزیزم ؟؟ الان راضی هستی
یلداگلی65 عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 1249 قبلا که عمل کرده بودم بعدش مشکل تنفسی داشتم و شبا خروپف میکردم ولی الان خیلی خوبه شده
یلداگلی65 عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 1249 کلا پیش یه دکتردیگه جراحی کردم پیش دکتر قبلیم نرقتم قبلا شهرستان جراحی کردم الان تهران
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 کلا پیش یه دکتردیگه جراحی کردم پیش دکتر قبلیم نرقتم قبلا شهرستان جراحی کردم الان تهران الان راضی هستی چرا از عمل قبیله راضی نبودی