2789
عنوان

یسوال

| مشاهده متن کامل بحث + 169 بازدید | 25 پست
حرفام چون عصبی بودم اره گفتم دیگه نمی خوام ببینمت و باهات باشم عکس دوتامونو گذاشت پروفایلش خانوادمون ...

خب حرف های بدی زدین

ولی اگر این رابطه برات مهمه و می خوایی که درست بشه ، و اینکه اگر شما مقصر هستی 

زنگ بزن یا پیام بده ، به نظرم دو روز برای آروم شدن کافی هست ، بشینین با هم صحبت کنین و مشکلتون رو حل کنین 

بگذریم ....خبری نیست...                                                  بزرگ شدن آرزویی بود که به امتحانش نمی ارزید.                  دلم میگیره از چیز هایی که یادمه 🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهش اول گفتم لج کرد عکسای دیگمونم گذاشت

با لج ولجبازی همه چی بدتر میشه یجوری بهش بفهمون

من سپردم ب خودش،هر چه الله بخاهد.!)🫠400/6 اگه چیزی خواستی بگی بیا اینجا بگو🫠https://daigo.ir/secret/5484421498

اگه قبولم نکرد چی  اگه رفته باشه با یکی دیگه چی

اگه تورو دوست داشته باشه هیچ کاری نمیکنه عزیزم هیچوفت تنهات نمیزاره 

من سپردم ب خودش،هر چه الله بخاهد.!)🫠400/6 اگه چیزی خواستی بگی بیا اینجا بگو🫠https://daigo.ir/secret/5484421498

ولی از جمعه نیست دیگه

خب شاید ناراحت شده ازت بخاطر حرفات من ی بار همچین کاری کردم البته فقط اسمشو گذاشتم پروف گفت ک همینکه خودم میدونم کافیه چرا بقیه بدونن ک دوستم داری بعد برداشتمش با حرفات بهش بفهمون

من سپردم ب خودش،هر چه الله بخاهد.!)🫠400/6 اگه چیزی خواستی بگی بیا اینجا بگو🫠https://daigo.ir/secret/5484421498

هیچکدوم ولی قرار بود بیاد

وقتی چیزی نیس خب بصبر خودش بیاد اگه نیومد خب بزار بره 

من سپردم ب خودش،هر چه الله بخاهد.!)🫠400/6 اگه چیزی خواستی بگی بیا اینجا بگو🫠https://daigo.ir/secret/5484421498

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792