از طبقه سوم خونشون افتاده پایین مامانش کبابه واییی خداا
رفیق منم 7ماهه مرده🥺💔😭
به امید آمدن فردایی که تمام دیروزها در مقابل شکوهش زانو بزنند °🎡🪐~ ️هر کاربری رو بدون دلیل لایک کردم یعنی تو امضاش گفته برام دعا کنین من براش دعا کردم یا گفته صلوات بفرستین براش فرستادم و لایکش کردم. تلخ ترین لحظه شنیدن خبر خودکشی دوست عزیزم بود😭💔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خداصبرت بده کمکی درد دلی خاستی من هستم میدونم چی بهت میگذره خیلی سخته من خودم هنوزبعد7ماه کنارنیومدم روحش شاد
به امید آمدن فردایی که تمام دیروزها در مقابل شکوهش زانو بزنند °🎡🪐~ ️هر کاربری رو بدون دلیل لایک کردم یعنی تو امضاش گفته برام دعا کنین من براش دعا کردم یا گفته صلوات بفرستین براش فرستادم و لایکش کردم. تلخ ترین لحظه شنیدن خبر خودکشی دوست عزیزم بود😭💔
به امید آمدن فردایی که تمام دیروزها در مقابل شکوهش زانو بزنند °🎡🪐~ ️هر کاربری رو بدون دلیل لایک کردم یعنی تو امضاش گفته برام دعا کنین من براش دعا کردم یا گفته صلوات بفرستین براش فرستادم و لایکش کردم. تلخ ترین لحظه شنیدن خبر خودکشی دوست عزیزم بود😭💔