سلام دوستان،من و همسرم میخوایم بیمه تکمیلی کنیم خودمون،به نظرتون کدوم بیمه بهتره،منظورم پوشش بیمه ایشه،مخصوصا برای زایمان و دندانپزشکی،من قصد دارم چند ماه دیگه اقدام کنم برای بارداری و دوس دارم بیمارستان خصوصی برم اما آزاد نمیتونم برم ،لطفا هر کسی بیمه تکمیلی داره و ازش راضیه نظراتتونو بگین ممنون میشم