2777
2789
عنوان

امروز ...

56 بازدید | 5 پست

پارسال یه دختره که باهاش صمیمی هم نیستم زیاد واسه تولدش کیک آورد خودش اینکارو کرده بود بدون اینکه پافشاری و ... کنیم ، مجبور شدم به اصرار کیکش بخورم ،شرایط اون موقعم جوری بود که واقعا نمی‌تونستم براش کادو بگیرم حالا به هر دلیلی ، تا اینکه امروز به شوخی تو جمع برداشتم گفتم میتونین مثلا فلان چیز برای تولدم بخرین یهو دختره برداشت گفت هروقت تو جبران کیک پارسالی که خوردی کردی باش😐

شما باشین ناراحت نمیشین؟؟؟ اصن حالم یه جوریع

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم اونم بد برخورد کرده برا یه تیکه کیک

ولی من بودم یه کادو کوچیک میگرفتم بهش میدادم و میگفتم باید زودتر برات هدیه میخریدم فکرنمیکردم اینجوری بشه و تو ذهنت بمونه


زندگی که یک بار زیر سوال نرود، ارزش زیستن ندارد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز