2777
2789
عنوان

میگن....

47 بازدید | 0 پست

میگن آدمِ بیخیالی شدی بی احساس شدی و تغییر کردی!طبیعیه اولش اینجوری فکر کنن چون دیگه من مثلِ قبل زیادی به هر چیزی واکنش نشون نمیدم...

دیگه هر چیزیو الکی بزرگش نمیکنم و همین خونسردی و آرامشِ الانم،تو ذوقِ آدما میزنه.

ولی من همون آدم احساسی ام که برام مسائل به وقتش مهمه، فقط دیگه یادگرفتم که کجا، چقدر وتا کِی باید به هر چیزی بها بدم.

همین..

روزای سخت که تموم شد میزنم روشونه خدا و میگم : جنبه رو حال کردی ؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792