2777
2789

استرس واسه چی ؟

پسرای عزیز تر از جانم وقتی غم و غصه دارم تو چشای شما که نگاه میکنم همه چی رو فراموش میکنم  قربون چشاتون برم به من زندگی دوباره میدن هربار و هربار وقتی اشک میریزم با دستای کوچولوتون اشکامو پاک میکنید میگید مامانی چی شده گریه نکن گریم بند میاد چون دستای شما گرمی بخش وجود منه 😍❤🧿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیمازه فرم بینی رو خراب نمیکنه

نه بابت دیگه هشت ماهه عمل کردی 


از عمل بینیت راضی هستی ؟ 

پسرای عزیز تر از جانم وقتی غم و غصه دارم تو چشای شما که نگاه میکنم همه چی رو فراموش میکنم  قربون چشاتون برم به من زندگی دوباره میدن هربار و هربار وقتی اشک میریزم با دستای کوچولوتون اشکامو پاک میکنید میگید مامانی چی شده گریه نکن گریم بند میاد چون دستای شما گرمی بخش وجود منه 😍❤🧿
طبیعی عمل کردم راضیم شکر خدا میخوایی عمل کنی

اره فعلا نه ولی می خوام عمل کنم اگه خدا بخواد 

خداروشکر 

ولی من می خوام نیمه فانتزی عمل کنم 

پسرای عزیز تر از جانم وقتی غم و غصه دارم تو چشای شما که نگاه میکنم همه چی رو فراموش میکنم  قربون چشاتون برم به من زندگی دوباره میدن هربار و هربار وقتی اشک میریزم با دستای کوچولوتون اشکامو پاک میکنید میگید مامانی چی شده گریه نکن گریم بند میاد چون دستای شما گرمی بخش وجود منه 😍❤🧿
کار خوبی می‌کنی عزیزم ولی اگه زیاد مشکل نداری عمل نکن 

دماغم گرده کوجیکه ولی گرده دوس دارم جمع بشه قلمی مثلا

پسرای عزیز تر از جانم وقتی غم و غصه دارم تو چشای شما که نگاه میکنم همه چی رو فراموش میکنم  قربون چشاتون برم به من زندگی دوباره میدن هربار و هربار وقتی اشک میریزم با دستای کوچولوتون اشکامو پاک میکنید میگید مامانی چی شده گریه نکن گریم بند میاد چون دستای شما گرمی بخش وجود منه 😍❤🧿
دماغم گرده کوجیکه ولی گرده دوس دارم جمع بشه قلمی مثلا

طبیعی میترسم عمل کنم میگن خیلی تغیر نمیکنه نوکش میوفته 

به خاطر همین نیمه فانتزی عمل کنی که وقتی نوکشم یکم افتاده شد همون طبیعی بشه  

پسرای عزیز تر از جانم وقتی غم و غصه دارم تو چشای شما که نگاه میکنم همه چی رو فراموش میکنم  قربون چشاتون برم به من زندگی دوباره میدن هربار و هربار وقتی اشک میریزم با دستای کوچولوتون اشکامو پاک میکنید میگید مامانی چی شده گریه نکن گریم بند میاد چون دستای شما گرمی بخش وجود منه 😍❤🧿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792