2777
2789
عنوان

دخترای شیک پوش

148 بازدید | 10 پست

با مانتوی رو زانو نمیشه تیپ لش زد؟؟ اصلا با مانتوی رو زانو چه تیپ قشنگی میشه زد که امروزی هم باشه؟؟

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با شلوار مام قد ۹۰ و مقنعه میشه تیپ دانشجویی

مقنعه نه با شال

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸
مانتو زیر زانو؟؟  بنظرت خوشکله؟؟

من ایا نوشتم زیر زانو؟؟؟ نوشتم رو زانو😅

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸
اها😂فکر کردم گفتی زیر زانو

نه بابا🤭

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸
با شال هم قشنگه

اوکی مرسی

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸

مرسی گلی قربونت برم🌷🌷

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز