2789
عنوان

دوستم میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 200 بازدید | 18 پست

این منطقای من دراوردی تهش پوچه 

بحث یه عمر زندگیه چجور ندیده نشناخته میتونن ازدواج کنن؟واقعا نمیفهمم

حالا چون چند نفرو باهاشون دوست بوده و راحت شناختتشون و راضی نبوده دلیل بر اینه ک از این ب بعد چشاشو ببنده و همینجور نشناخته ازدواج کنه؟

حاجی ب نظرت الان زمونه ایه ک کسی جدی و بگیر باشه؟ از هر ۱۰۰ نفر شاید یکی دوتاش

نه منم براهمین میگم که ازدواجی خوبه که بااطلاع خانواده ودرچهارچوب احلاق باشه وگرنه الان رابطه ها همه کشکه

دلم هوای حرم دارد....سلام آقا...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


این منطقای من دراوردی تهش پوچه  بحث یه عمر زندگیه چجور ندیده نشناخته میتونن ازدواج کنن؟واقعا ن ...

میشه تصورتون رو از ازدواج سنتی بگین؟

نکنه فکر میکنین ازدواج سنتی یعنی اینکه روز مامان و خواهرش بیان بپسندن،شب پسرو بیارن ببینه،نهایت دوروزه بعد جواب بدن و به هفته نکشیده عقد کنن!

با کسی ازدواج کنید که هم‌سطح خودتون باشه. 

با همشهریتون ازدواج کنید. از استان خودتون باشه. چون  آداب و فرهنگ و رسوم ها با هم فرق داره. 

با غیر هم استانی آدم زجر میکشه. 

اگه دکتری با دکتر ازدواج کن

اگه لیسانسی با لیسانس 

پدرهاتون توی یک سطح باشند تقریبا. 

یکی کلی ملک و املاک داره.و یک عمر زحمت کشیده. ولی پدر اون یکی فقط پانزده سال کار کرده خودش را بازنشسته کرده. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز