2789
عنوان

دوستان کنکوری

88 بازدید | 15 پست

من تغییر رشته آیی هستم . و در حال حاضر زیست ده و یازده و دوازده میخونم. هر کدوم یه ماه طول می‌کشه. بعد این شیمی می‌خوام شروع کنم . آیا اونم مثل این سخته و یک ماه طول می‌کشه هر پایه 

بله

به نام کاربری دقت نمیکنم😑‌نظر شخصی منه ممکنه با من مخالف باشید احتیاجی به دعوا و گارد نیست ما هرکدوم‌ دنیای خودمون با افکار خودمون رو داریم... ... .یاد بگیریم بهم احترام بزاریم تا خودمون هم لایق احترام باشیم🤍. براتون ارزو میکنم ارزو هاتون خاطرهاتون بشه💜ولی هیچوقت خاطرهاتون ارزو نشه🔮🎭

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یعنی میگی هر دو رو با هم بخونم . الان زیست یازدهمم

مگه الآن براکنکورنمی خونی بعدتوبرنامه ات ۴تاکتاب تخصصی باشه بهتره دیگه عزیزم بنظرم چون تغییررشته ای هستی مشاوربگیری بهتره خوب راهنماییت میکنه

مگه الآن براکنکورنمی خونی بعدتوبرنامه ات ۴تاکتاب تخصصی باشه بهتره دیگه عزیزم بنظرم چون تغییررشته ای ...

منظورم اینطور تک درسی ادامه دادن کلابده تودرطول روزنهایت استفاده رونمیتونی بکنی فوقش ۴یا۵ساعت میخونی دیگه زودخسته میشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792