۱۳۷۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 99 عنوان سفر 66 بازدید | 14 پست سلام کیا مسافرت دوبی رفتی آیا پارک آبی هم رفتی چه جوریه 1402/08/13 | 00:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
۱۳۷۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 99 از چه نظر چجوریه منظورت چیه دقیقا ؟ راحتی میشه با مایو اونجا بود
۱۳۷۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 99 و کدوم پارک آبی رو میگی چندتا پارک آبی هست من نرفتم که آبان میریم
shiningstar2000 عضویت: 1402/08/09 تعداد پست: 581 راحتی میشه با مایو اونجا بود بله با مایو دوتیکه هم میشه بود هر لباس شنایی که دوست داری دو تیکه یه تیکه پوشیده هرچی
۱۳۷۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 99 بله با مایو دوتیکه هم میشه بود هر لباس شنایی که دوست داری دو تیکه یه تیکه پوشیده هرچی شما رفتی
shiningstar2000 عضویت: 1402/08/09 تعداد پست: 581 من نرفتم که آبان میریم خب پارک آبی یدونه نیست که چندتا پارک آبی داره سوالت اگه فقط درباره مایو هر مایویی دوست داری میتونی بپوشی
shiningstar2000 عضویت: 1402/08/09 تعداد پست: 581 خوب کدوم پارک آبی بیشتر خوش میگذره و خوبه آتلانتیس بزرگتره راید های بهتری داره
۱۳۷۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 99 آتلانتیس بزرگتره راید های بهتری داره ممنون اونوقت مختلط هست