واسه عمل آبسه رفتم پیش این ناپزشک اولاکه بادروغ وزبون بازی منوکشوندن مطب بعدشم بدون استفاده ازلیزرعمل خارج نمودن آبسه کردن دردوحشتناک که ختی حاضرم قسم بخورم ازبیحسی موضعی هم استفاده نکردن خداواسشون نسازه دردی روتحمل کردم که خداواسه هیچکی نخوادلعنت به همچین دکترایی که پول ۳برابرحق خودشومیگیره وعمل ناموفق انجام میده۷م ازمن پول گرفتن باکارت به کارت بعدشم باتیغ جراحی کارشوانجام داد.لیزری درکارنبودبعدشم که دلیلشوپرسیدم گفتن احتیاجی نبودبالیزرانجام بشه