سلام بچه ها من مدتیه دنبال کتابی میگردم که یادم بده چطور یکم زندگی رو ساده بگیرم چون خیلی همه چیز رو جدی گرفتم چند وقتیه زود به هممیریزم زود عصبی میشم و همه چیز خیلی ساده من رو به هم میریزه ممنون میشم اگر در این رمینه کتابی خوندید معرفی کنید
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من دوس دارم یه کتاب باشه که خیلی روانشناسی زرد نباشه یعنی جوری که به موقعیتی که توش زندگی میکنیم بخوره بعضی کتابا یه چیزایی میگن اکه اصلا توی دنیای واقعی امکان پذیر نیستن و ادم اصلا رقبت پیدا نمیکنه ادامه بده خوندن رو