2777
2789
عنوان

معلم تاریخم

1072 بازدید | 55 پست

بچه ها معلم تاریخ من یه دختر خیلی جدی و سردی ایههه...

حالا بگذریم این روز اول گفته بود هرکی ۳ تا از امتحاناشو زیر ۵ بشه باید اولیاش بیاد بعد من دوتای اولو خراب کردم چون جفتش قبلش مریض بودم ... ولی بعد اون حتی امتحانم نداشتنی من هرجلسه تاریخ میخوندم بعد همین شنبه سومین امتحان بود من مث چی روز قبلش خونده بودم بعد موقع امتحان

 من با دوستم نمک میرخیتم خیلی ساکت آروممم اونم فک میکرد داریم بهم میرسونیم بعد دیدم معلم زل زده به من دوستمم همچنان داشت نمک بازی درمیاورد واسم منم هل شدم برای اینکه فک نکنه تقلب میکنیم پاشو له کردم که ساکت شه بعد این دردش گرف من کلی خندم گرف اصن نتونستم جلومو بگیرمم معلمم همینطوری جدی نگام میکرد بعدش من اتفاقی یه کاری کردم دوستم یاد قبلا افتاد گفت عه یادتهه...فک کرد داریم بازم تقلب میکنیم...یه لحظه رفت اونور همینجوری که به من نگا میکرد برگه یکیو بگیره من به دوستم گفتم سوزنش رو من گیر کرده..اومد برگه جفتمونو گرفت برد با اینکه من همشو بلد بودممم رفت اونور گفت

 هعی من تذکر میدم........این بی احترامی به منههه.... من چیزی اصلا نتونستم بهش بگم که ما اصلا تقلب اینا نکردیمم...بعد فردا دباره باهاش جلسه داریم بنظرتون چی بگم بهششش؟بیخودی برگمو گرفت خب خانوادم خیلی سخت گیرننن

به خدا مجبوریم جدی و تلخ باشیم 

وگرنه بچه ها دیگه اصلا نه ادب رعایت میکنن نه درس میخونن

من رفتم اولین بار سر کلاس خیلی مهربون بودم باهاشون دیدم کلاسو میذارن رو سرشون

از کی تا حالا معلم‌های تاریخ اینقدر قدرت و نفوذ پیدا کردن؟!

زمان ما که متاسفانه معلم تاریخ از معلم پرورشی هم بی‌ارج و قرب‌تر بود.

اینکه تو مدارس به درس‌هایی مثل تاریخ اهمیت بیشتری داده بشه جای خوشحالی داره البته نه با تنبیه و ارعاب! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

معلمت بی تقصیره هرکی جاش بود فک میکرد تقلب میکنی سر امتحان که جای شوخی وحرف زدن نیست

این دنیا از بدو تولدم بامن و خانواده ام خوب تا نکرد از بچگی وقتی نه سالم بود مادرم رو از دست دادم بدبختیهامون شروع شد دبگه رنگ ارامش رو ندیدبم تا الان که ۳۴ سالمه هرکی امضامو خوند واسه ارامش دلم یک شب منم مثل بقیه ادما راحت بخابم بگم خداروشکر مشکلاتمون تموم شد نفس راحت بکشم ۲۸ساله یادم رفته چطور 
بنظرم حقت بود تا آداب سرکلاس نشستن و جلسه امتحان رو یادبگیری  بنظرم نسل جدید بی ادب ترین و بی ...

دقیقاً می‌دونی منم معلم ابتداییم اولین تجربه رفتم سر کلاس باهاشون رفیق شدم 

هیچکس دعوا نمی‌کردم سر کسی داد نمیزدم 

اما کاش می‌دیدی چه رفتارهای بی ادبانه ای داشتن 

درس نمیخوندن تکلیف انجام نمیدادن


من دانشجوام استادمون خیلی رفیق شد باهامون ما که ۲۰-۲۱ سالمونه کلاس بدبخت می‌ره رو هوا ( حالا فرهنگیانم هستیم ) 

دیگه بچها و دبیرستانیا رو مجبوره معلم

به خدا مجبوریم جدی و تلخ باشیم  وگرنه بچه ها دیگه اصلا نه ادب رعایت میکنن نه درس میخونن من رف ...

احسنت منم دبیرم. خطاب به اسی اینقد ما رو زجر ندین سرکلاس . امروز از دست بچه ها کم مونده بود گریه کنم

به خدا مجبوریم جدی و تلخ باشیم  وگرنه بچه ها دیگه اصلا نه ادب رعایت میکنن نه درس میخونن من رف ...

بله میدونممم حق دارین😂🙂

ولی خب نه دیگه در حدی باشین که بچه ها از اون درس اون زنگ متنفر باشن اینطوری پیشرفت نمیکنن هیچ حتی اگه یه ذره ام علاقه داشته باشن کامل از دست میدن

احسنت منم دبیرم. خطاب به اسی اینقد ما رو زجر ندین سرکلاس . امروز از دست بچه ها کم مونده بود گریه کنم

من با همشون خوب و مهربون بودم خیلیییی 

بعد یکیشون لواشکو پرت کرد سمتم 

اون یکیم گفت خانوم اونم برای شما😔💔

عمیقاً دلم شکست تصمیم گرفتم از وقتی فارغ التحصیل شدم رفتم کلاس مهربون نباشم اصلا

معلمت بی تقصیره هرکی جاش بود فک میکرد تقلب میکنی سر امتحان که جای شوخی وحرف زدن نیست

بله ولی خیلییی کم حرف زدیم بیشتر به خاطر خندمون بود که اصلا دست خودمون نبود الان نمیدونم واقعن باید چی بگم فردا بهش..

همه ش برمیگرده به ما پدر و مادرا که انقد رو بهشون دادیم و فک میکنم بچه هامون از همه برترن 

ببین یکیشون یه لواشک پرت کرد سمت من 

اون یکیم گفت خانوم اونم برای شما 

و من عمیقاً ناراحت و پشیمون از انتخاب شغل معلمی 

و اینکه چرا بهشون رو دادم به خودم قول دادم از این به بعد بداخلاق باشم و جدی

از کی تا حالا معلم‌های تاریخ اینقدر قدرت و نفوذ پیدا کردن؟! زمان ما که متاسفانه معلم تاریخ از معلم ...

ارعاب نکرده بنده خدا. خب جلسه امتحان بوده اینا هم باید مراعات کنن من خودم اینجور مواقع برگههردوشونوصفر میدم تقلب خط قرمزمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز