بچه ها معلم تاریخ من یه دختر خیلی جدی و سردی ایههه...
حالا بگذریم این روز اول گفته بود هرکی ۳ تا از امتحاناشو زیر ۵ بشه باید اولیاش بیاد بعد من دوتای اولو خراب کردم چون جفتش قبلش مریض بودم ... ولی بعد اون حتی امتحانم نداشتنی من هرجلسه تاریخ میخوندم بعد همین شنبه سومین امتحان بود من مث چی روز قبلش خونده بودم بعد موقع امتحان
من با دوستم نمک میرخیتم خیلی ساکت آروممم اونم فک میکرد داریم بهم میرسونیم بعد دیدم معلم زل زده به من دوستمم همچنان داشت نمک بازی درمیاورد واسم منم هل شدم برای اینکه فک نکنه تقلب میکنیم پاشو له کردم که ساکت شه بعد این دردش گرف من کلی خندم گرف اصن نتونستم جلومو بگیرمم معلمم همینطوری جدی نگام میکرد بعدش من اتفاقی یه کاری کردم دوستم یاد قبلا افتاد گفت عه یادتهه...فک کرد داریم بازم تقلب میکنیم...یه لحظه رفت اونور همینجوری که به من نگا میکرد برگه یکیو بگیره من به دوستم گفتم سوزنش رو من گیر کرده..اومد برگه جفتمونو گرفت برد با اینکه من همشو بلد بودممم رفت اونور گفت
هعی من تذکر میدم........این بی احترامی به منههه.... من چیزی اصلا نتونستم بهش بگم که ما اصلا تقلب اینا نکردیمم...بعد فردا دباره باهاش جلسه داریم بنظرتون چی بگم بهششش؟بیخودی برگمو گرفت خب خانوادم خیلی سخت گیرننن