2777
2789
عنوان

گزارشکار من🍃❤️

171 بازدید | 15 پست

به نام خدا😍


ساعت ۷:۳۰ تا ۹ زیست ۱۲ + ۳۰ تست


ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۴۰ ریاضی + ۱۳ تست


ساعت ۱۱ تا ۱۲ مسائل شیمی + ۵ تست


ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ زمین + ۱۱ تست


ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ زیست ۱۰ + ۴۷ تست


ساعت ۱۸ تا ۱۹ شیمی ۱۰ + ۱۰ تست


مجموع  تست : ۱۱۶


مجموع ساعت مطالعه : ۷ ساعت و چهل دقیقه

عزیزم موفق باشی خسته نباشی...پشت کنکوریی؟

هم وقتشو داری ... هم فرصتش پیش اومده ... هم کسی اصلا نمیفهمه ... ولی چون اشتباهه از انجام دادنش منصرف میشی...! این معنای دقیقه اصالته...راه پنهانی میخانه ندانند همه کس! جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان

شالله تا آخر همینجوری پیش بری 🤗

اگه تونستم کمکت کنم یا خندرو رو لبات اوردم از ته دلت برای زندگیم خوشبختیو بخواه💔⚘ ممنون میشم.....بالاخره منم یه روزی میام تایپیک میزنم عکسه خونمو میزارم 🤗 میگم این همون خونه ایی که یه عمر ارزوشو داشتم یه سقفی واسه خودمون باشه.
سلامت باشی گلم😍 بله🥲


یه توصیه بهت میکنم فقط و فقط پیوستگی داشته باش.دمت گرم تا تهش همینجوری برو

هم وقتشو داری ... هم فرصتش پیش اومده ... هم کسی اصلا نمیفهمه ... ولی چون اشتباهه از انجام دادنش منصرف میشی...! این معنای دقیقه اصالته...راه پنهانی میخانه ندانند همه کس! جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر...!

همه تلاشتو بکن

ازهمه چی بزن واسه ایندت 

انشالله ابجی یه رتبه توپ بیاری 

همه کف کنن🤩

اگه تونستم کمکت کنم یا خندرو رو لبات اوردم از ته دلت برای زندگیم خوشبختیو بخواه💔⚘ ممنون میشم.....بالاخره منم یه روزی میام تایپیک میزنم عکسه خونمو میزارم 🤗 میگم این همون خونه ایی که یه عمر ارزوشو داشتم یه سقفی واسه خودمون باشه.
🥺❤️ مرسی از دعای خوبت

از روستایه ما یه دختره بود که خیلی اوضاع خانوادگی داغونی داشت 

مادرش کارگری میکرد 

ولی دختر چن سال به کوب خوند 

امسال دندون قبول شد.

واقعا زحمت کشیده بود 

شبو روزش درس شده بود

اگه تونستم کمکت کنم یا خندرو رو لبات اوردم از ته دلت برای زندگیم خوشبختیو بخواه💔⚘ ممنون میشم.....بالاخره منم یه روزی میام تایپیک میزنم عکسه خونمو میزارم 🤗 میگم این همون خونه ایی که یه عمر ارزوشو داشتم یه سقفی واسه خودمون باشه.
فقد برای ثبت گزارشکار میام

پس برو دیگه 

تا یک بخون صبحم قبله ۷ بیدارشو نرمش کن بشین سر درست

اگه تونستم کمکت کنم یا خندرو رو لبات اوردم از ته دلت برای زندگیم خوشبختیو بخواه💔⚘ ممنون میشم.....بالاخره منم یه روزی میام تایپیک میزنم عکسه خونمو میزارم 🤗 میگم این همون خونه ایی که یه عمر ارزوشو داشتم یه سقفی واسه خودمون باشه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز