2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

لایک بشه 

*(میگه کــıllıllı :م‍‌ن‌ازدی‍‌وان‍‌ه‍‌ادی‍‌دم‌ه‍‌زاران‌ع‍‌اق‍‌ل‌م‍‌رده◉彡.....مـیخوامــ یهــ شـعـبـدهـ بـازشــمــ↻ ولــی غـیـبــ‌شم دیـگهـ ظـاهـرنـشـمـــ !!:)..ღگاıllıllıهی جور دیگََر بایََّد دید زیرا جَهان جور دیگَر است..☘🍃..آّـّבّمّاّ شّوّخّےّ شّوّخّےّ زّـّבّنّ گّنّجّشّکّاّ جّـّבّےّ جّـّבّےّ مُّّرّـّבّنّ..♡بعضے وقتـاهم میـشـہ تو تنهایے.. بـہ خـود رسیـد.! بـہ خــــــدا..ツبـہ بخــشـش✦میشـہ اشک ریخـتو خالے شد=)میشـہ بخشیـد وگذشـت.! میشـہ رفتـو رسیـد!🚶🏻‍♀✨................◁❚❚▷موزیک تنها دلداری منه...‌‌‌‌‌‌‌‌♬═✧وقتیــ بـہ روی مـا دریچه‌اے بـہ نـام اطمـینان بسّته شُّــدتماıllıllıم *آزادی* هاےزمین را قفسّ فرا گرفت✯↻ سِِِفََِیدّ عَِیَََِِن ِِِکَََف ِِِبهََِِشَِت💟 اََّماَِ هََِنوُُُ بُّغّضَِ تُوُ گََِلُو مََّنِِه چِِ زِِشَِت🥺
این دو تا رو میگم

بردار بنظرم

*(میگه کــıllıllı :م‍‌ن‌ازدی‍‌وان‍‌ه‍‌ادی‍‌دم‌ه‍‌زاران‌ع‍‌اق‍‌ل‌م‍‌رده◉彡.....مـیخوامــ یهــ شـعـبـدهـ بـازشــمــ↻ ولــی غـیـبــ‌شم دیـگهـ ظـاهـرنـشـمـــ !!:)..ღگاıllıllıهی جور دیگََر بایََّد دید زیرا جَهان جور دیگَر است..☘🍃..آّـّבّمّاّ شّوّخّےّ شّوّخّےّ زّـّבّنّ گّنّجّشّکّاّ جّـّבّےّ جّـّבّےّ مُّّرّـّבّنّ..♡بعضے وقتـاهم میـشـہ تو تنهایے.. بـہ خـود رسیـد.! بـہ خــــــدا..ツبـہ بخــشـش✦میشـہ اشک ریخـتو خالے شد=)میشـہ بخشیـد وگذشـت.! میشـہ رفتـو رسیـد!🚶🏻‍♀✨................◁❚❚▷موزیک تنها دلداری منه...‌‌‌‌‌‌‌‌♬═✧وقتیــ بـہ روی مـا دریچه‌اے بـہ نـام اطمـینان بسّته شُّــدتماıllıllıم *آزادی* هاےزمین را قفسّ فرا گرفت✯↻ سِِِفََِیدّ عَِیَََِِن ِِِکَََف ِِِبهََِِشَِت💟 اََّماَِ هََِنوُُُ بُّغّضَِ تُوُ گََِلُو مََّنِِه چِِ زِِشَِت🥺

دوس داشتین تاپیک اخرم بیاین 

دعا میکنی بش برسم؟ خیلی سختی کشیدم بخاطرش..یه صلوات برام بفرس  امام حسین تورو ب رقیه ات تا محرم حاجتمو بده دارم جون میدم😭😭😭دعا کن اگ ازدواج کرد هیچوقت اون روز منی نباشه تو این دنیا .چون مجبورم با خنده و شادی برم عروسیش نمیشه نرم ...خیلی بده دعام کن .خدایا امام زمان معجزه کنین برام😓.امام رضااااا تورو ب خدا کمکم کن دست تو دستش بیام حرمت.خدایا توروخدا. شهادت امام رضا مینویسم اینجا امید‌ارم سال دیگ اینموقع تو خونمون باشیم بهش رسیده باشم در حال درست کردن نذری، یا امام رضا تورو ب جوادت 🥺🥺 دعام کنین توروخدا فقط اینجوری ب خدا بگین ک خدا منو عشقمو قسمت هم کنه. دیگ توان ندارم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز