2777
2789
عنوان

معلم تاریخم

268 بازدید | 5 پست

بچه ها معلم تاریخ من یه دختر خیلی جدیه و از شانس گوهم عاشقشم شدم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️(به همجنسم گرایش دارم کلا)

اصلا حسم الکی نیس خیلی شدیدهه در حدی که نگام میکنه من تا مرز سکته میرم حالا بگذریم این روز اول گفته بود هرکی ۳ تا از امتحاناشو زیر ۵ بشه باید اولیاش بیاد بعد من دوتای اولو خراب کردم چون جفتش قبلش مریض بودم ... ولی بعد اون حتی امتحانم نداشتنی من هرجلسه تاریخ میخوندم بعد همین شنبه سومین امتحان بود من مث چی روز قبلش خونده بودم بعد موقع امتحان

 من با دوستم هعی میگفتم که وای چشای خانوم سگ دارهه فلان...😂🙂همش درباره اون حرف میزدیم اینم فک میکرد داریم میرسونیم بهم بعد نزدیک چندقه زل زده بود به من (منم اینطوریم که کسی که دوسش داشته باشم بهم نگا کنه هُل میشه کارای احمقانه میکنم)بعد من هعی چون هل شده بودم حواسم نبود پای دوستم له کردم بعد خندم اومد اصلا نتونستم جلوشو بگیرم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😭😭اونم بهم از یه طرف زل زده بوددد بعدش من اتفاقی یه کاری کردم دوستم یاد قبلا افتاد گفت عه یادتهه...فک کرد داریم بازم تقلب میکنیم...یه لحظه رفت اونور همینجوری که به ما نگا میکرد برگه یکیو بگیره من به دوستم گفتم سوزنش رو من گیر کرده..اومد برگه جفتمونو گرفت برد با اینکه من همشو بلد بودممم رفت اونور گفت هعی من تذکر میدم........این بی احترامی به منههه.. من چیزی اصلا نتونستم بهش بگم که ما اصلا تقلب اینا نکردیمم...بعد فردا دباره باهاش جلسه داریم بنظرتون چی بگم بهششش؟بیخودی برگمو گرفت خب خانوادم خیلی سخت گیرننن (میشه فقط به گرایشم توهین نکنین یا مسخرم نکنین فقط ممنون میشه به سوالم جواب بدین)❤:)

واسه خودت داستان نباف

ایشون فقط معلمته 

شمام اقتضای سن و جو شرایطی که توشی باعث شده فکر کنی گرایش متفاوتی داری

باید به خودم ثابت کنم میتونم.میون اینهمه آرزویی که نیمه‌های راه رها شد و به سیاهچاله‌ی تاریخ رفت این آخرین آرزوم باید برآورده بشه؛ به هر قیمتی. تلاش میکنم چون به اون فریادِ شادی، از عمق وجودم احتیاج دارم. بخاطر خودم مامان، بچه ها و سیس کوچولو انجامش میدم.این شادیو از خودمون دریغ نمیکنم..... هرگز. /

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه خودت داستان نباف ایشون فقط معلمته  شمام اقتضای سن و جو شرایطی که توشی باعث شده فکر کنی گ ...


خب پس اگه عاشق جنس مخالفم میشدم اتقضای سن نبود؟

چرا فک میکنین بلید همه مث خودتون یه گرایش علاقه داشته باشن 

بعدشم فقط ایشون نبوده من از بچگیم حتی از ابتدایی به دخترا حس داشتم دقیقا همون حسی که شما وقتی عاشق جنس مخالف میشین من قبل این معلمم ۴ سال عاشق یه دختر دیگه بودم...چون درصد شما خیلی بیشتر از ماهاست دلیل نمیشه همه ادما گرایششون جنس مخالف باشه

خب پس اگه عاشق جنس مخالفم میشدم اتقضای سن نبود؟ چرا فک میکنین بلید همه مث خودتون یه گرایش علاقه داش ...

تو علم روانشناسی به این میگن انحراف جنسی 

دیگه خود دانید 

هورمونات بالا پایینه

خب پس اگه عاشق جنس مخالفم میشدم اتقضای سن نبود؟ چرا فک میکنین بلید همه مث خودتون یه گرایش علاقه داش ...


من منکر این گرایش شدم مگه؟

گفتم شما اصلا تو سنی نیستی که بشه تشخیص داد و مطمئن شد گرایشت چیه. اینکه عاشق همجنست شدی میتونه هزاران دلیل روانشناسی داشته باشه. نصف ایران بخصوص دخترا عاشق جنس موافقشون شدن پس باید نتیجه بگیرن همجنس بازن؟

فقط میگم وایسا حداقل به ۲۰ سال برسی تحقیق کنی ببینی ایا گرایشت با بقیه ادمای کره زمین متفاوته یا خیر، توهم ذهن و اقتضای جویه که توشی


ضمن اینکه بخوایم (علمی) حرف بزنیم، میشه ردش کرد چون این گرایش جنسی نیست بلکه انحراف جنسیه



باید به خودم ثابت کنم میتونم.میون اینهمه آرزویی که نیمه‌های راه رها شد و به سیاهچاله‌ی تاریخ رفت این آخرین آرزوم باید برآورده بشه؛ به هر قیمتی. تلاش میکنم چون به اون فریادِ شادی، از عمق وجودم احتیاج دارم. بخاطر خودم مامان، بچه ها و سیس کوچولو انجامش میدم.این شادیو از خودمون دریغ نمیکنم..... هرگز. /
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792