u_unknown مدیر استارتر عضویت: 1402/04/07 تعداد پست: 3236 عنوان یک حس ششم پلیز :)) 179 بازدید | 31 پست .. . 1402/08/09 | 00:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ژاله_م عضویت: 1399/12/01 تعداد پست: 837 حست درباره آیندم چیه ؟! راستش نمیدونم چرا حس بدی گرفتم (ازتو نه ها)چه میدونم حس میکنم یکی داره بدجور چشمت میزنهحس بد بهت میفرسته😐
u_unknown مدیر استارتر عضویت: 1402/04/07 تعداد پست: 3236 راستش نمیدونم چرا حس بدی گرفتم (ازتو نه ها) چه میدونم حس میکنم یکی داره بدجور چشمت میزنه حس بد بهت ... بنظرت من کنکور قبول میشم ؟! .
ژاله_م عضویت: 1399/12/01 تعداد پست: 837 بنظرت من کنکور قبول میشم ؟! ببین قبولی یا رد شدن بستگی به تلاشت دارهبزار روراست باشیم دیگهمن بگم قبول میشی ولی توتلاش و تقلا نکنی مطمئنا موفق نمیشیولی دختر سخت کوشی هستی بنظر من که قبول میشیولی بازم میگم حواست باشهیکی خیلی توی نخ تو هست
u_unknown مدیر استارتر عضویت: 1402/04/07 تعداد پست: 3236 ببین قبولی یا رد شدن بستگی به تلاشت داره بزار روراست باشیم دیگه من بگم قبول میشی ولی توتلاش و تقل ... اره جدیدا خیلی مریض میشم و اتفاق بد برام میوفته .
شاااپرککک عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 9336 راستش نمیدونم چرا حس بدی گرفتم (ازتو نه ها) چه میدونم حس میکنم یکی داره بدجور چشمت میزنه حس بد بهت ... سلام میشه برا منم بگی لطفا اونیکع تو فکرشم با کسی تو ارتباطه؟کسی بهش ابراز علاقه میکنه؟
ژاله_م عضویت: 1399/12/01 تعداد پست: 837 اره جدیدا خیلی مریض میشم و اتفاق بد برام میوفته حواست جای دیگه ای هست؟چه میدونم درگیری ذهنی داری انگاردرسته ؟
golsai عضویت: 1402/06/19 تعداد پست: 8232 🤚🏼 میشه منم یه سوال بپرسم کی ازدواج میکنم همسرم مشخصاتش چیه کلا آیندم خوبه؟
u_unknown مدیر استارتر عضویت: 1402/04/07 تعداد پست: 3236 حواست جای دیگه ای هست؟ چه میدونم درگیری ذهنی داری انگار درسته ؟ کماکان .
ژاله_م عضویت: 1399/12/01 تعداد پست: 837 میشه منم یه سوال بپرسم کی ازدواج میکنم همسرم مشخصاتش چیه کلا آیندم خوبه؟ یه چیز میگم کاش واقعی بشه:دختر عجب بخت سفیدی داریجدی میگم😍😍😍
u_unknown مدیر استارتر عضویت: 1402/04/07 تعداد پست: 3236 حواست جای دیگه ای هست؟ چه میدونم درگیری ذهنی داری انگار درسته ؟ مسابقه ای که جدیدا شرکت کردم مقام میارم ؟ .
ثروتمندم عضویت: 1400/09/14 تعداد پست: 12556 راستش نمیدونم چرا حس بدی گرفتم (ازتو نه ها) چه میدونم حس میکنم یکی داره بدجور چشمت میزنه حس بد بهت ... در مورد منم میگی؟ کی از خونه مادرشوهر جدا میشم؟ راهی هست؟ اگه دلت خنده خواست وارد این تاپیکم شو سوتی های کاربرا توشه کلی میخندی 😁 اگه دلت وا شد اگه دوست داشتی واسه حاجتم صلوات بفرست دوست خوبم ❤️. https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=9894483&slug=%D8%B3%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%81%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA&postId=389290421