kkk مدیر استارتر عضویت: 1396/12/19 تعداد پست: 2851 عنوان طرح مسکن ملی 111 بازدید | 9 پست سلام کل واریزی طرح چقدره؟آیا مطمنه؟من ثبت نام کردم فروردین گفتن ۴۰ بریز نریختم.الان اخطاریه اومده که ۴۰ میلیون بریزم.مشورت میخوام دوستان 1402/08/08 | 22:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sara28313 عضویت: 1401/07/15 تعداد پست: 5101 آره عزیزم مطمئنه ولی قسطارو بایدسروقت بریزی آورده اولیه هم برا هرجا متفاوته حسبی الله ❤
kkk مدیر استارتر عضویت: 1396/12/19 تعداد پست: 2851 آره عزیزم مطمئنه ولی قسطارو بایدسروقت بریزی آورده اولیه هم برا هرجا متفاوته من ۴۰ بریزم بعد چه وقت باید بقیه رو بریزم؟
sara28313 عضویت: 1401/07/15 تعداد پست: 5101 من ۴۰ بریزم بعد چه وقت باید بقیه رو بریزم؟ هر سه ماه یک بار ۵۰تومن حسبی الله ❤
mahdimoo عضویت: 1400/05/01 تعداد پست: 618 سلام واریزی به ما گفتن هر هفت هشت ماه 40میلیون ما که پولو میریزیم فعلا دزدی و کلکی ندیدیم چون حساب ب اسم خودته فکر میکنم معتبره موقعیت خونه رو هم مشخص کردن برامون
mahdimoo عضویت: 1400/05/01 تعداد پست: 618 من ۴۰ بریزم بعد چه وقت باید بقیه رو بریزم؟ گلبهار که 8ماهی 40تومن ولی سری سوم چهار ماه شده بود 50تومن خواستن 😐
kkk مدیر استارتر عضویت: 1396/12/19 تعداد پست: 2851 گلبهار که 8ماهی 40تومن ولی سری سوم چهار ماه شده بود 50تومن خواستن 😐 منم گلبهار اسمم دراومده
sara28313 عضویت: 1401/07/15 تعداد پست: 5101 گلبهار که 8ماهی 40تومن ولی سری سوم چهار ماه شده بود 50تومن خواستن 😐 وای چه خوب ما قسط اول ۴۰ بود قسطای بعدی سه ماه یکبار ۵۰ حسبی الله ❤
mahdimoo عضویت: 1400/05/01 تعداد پست: 618 وای چه خوب ما قسط اول ۴۰ بود قسطای بعدی سه ماه یکبار ۵۰ کجا هست؟