2777
2789
عنوان

نظرتون چیه

78 بازدید | 3 پست

یک پسر مجرد همکارم هست مدیرم هست وقتی دوتایی هستیم شوخی میکنه باهام جلو همکارا خیلی باهام خوب نیست بعضی وقتا یهویی بدون اتفاق خاصی نگام میکنه وقتی با هم بحث میکنیم اگر من مقصر باشم ولی ناراحت بشم به طور نامحسوس میاد از دلم در بیاره جدیدا باهام الکی لجبازی میکنه اخلاقش خیلی رو اعصابم هست چه طوری باهاش رفتار کنم به نظرتون تو فکرش چی میگذره جدیدا پشت تلفن هم وقتی باهام صحبت میکنه هول میشه اشتباه صحبت میکنه یک بار هم دونفری زیر بارون تو محل کار بودیم گفت هوا دونفر است ما هم کسی رو نداریم باهاش قدم بزنیم بعدشم هر وقت از هم خداحافظی میکردیم بهم میگفت مواظب خودت باش به بقیه ی همکارا نمیگفت هر وقت صحبت می‌کردم باهاش لبخند مهربون میزد فقط نگاه میکرد

چقدتخیلی شده داستانتون

زندگی به خودی خودبه فناست.. هرلحظه هم قراره دق ودلیشوسرتوخالی کنه... سختی همیشه هست.. درد هست... تنهایی به طورکامل هست...همه احساسات هست... گاهی شادی وغم میتونن مخلوطی ازته خیارباشن:) همه چی هست.. قبل توبوده، بعدتوهم خواهدبود... تویی که انتخاب میکنی توی چه حس وحالی بمونی...:) نتونستن ساده ترین راهیه که انتخابش میکنی... اگرم انتخابش کردی به کسی گله نکن... توآزادبودی توی انتخابت...   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نظرم اینه که ما رو پاره کردی با این تاپیکات ...بکش بیرون از این پسره...هروقت اومد خواستگاریت اونوقت حرفشو بزن این چیزا کشکه ...ماهم پسرای اینجوری تو زندگیمون بود که رفتن و پشت سرشون نگاه نکردن ...والسلام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز