2777
2789
عنوان

دانشگاه

283 بازدید | 10 پست

من دانشگاه ازاد شیراز میخونم دانشگاه بزرگیه حتی از کشور های دیگه میان اونجا هر از گاهی میگم نکنه مدرک پیام نور یا غیر انتفاعی بهتر باشه دودل میشم 

بنظرتون کدوم بهتره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دانشگاه آزاد بهتره .... فقط نمیدونم چرا همه میگن دانشگاه ما فوق العادست..یکی از همکارام غیرانتفاعی کاشمر میخوند میگفت دانشگاه ما خیلی خوبه تو مسابقات الپیاد دانشجویی از دانشگاه تهرانم بالاتربودیم همیشه بهتر بودیم تو فلان رشته استادامون از دانشگاه تهرانم بهترن

دانشگاه آزاد بهتره .... فقط نمیدونم چرا همه میگن دانشگاه ما فوق العادست..یکی از همکارام غیرانتفاعی ک ...

اره همین دودلم میکنه من اول رفتم غیرانتفاعی اسم نوشتم بابام گف بیشتر شبیه خونس تا دانشگاه رفتم ازاد ولی یکسری میان میگن غیر انتفاعی خیلی بهتره

واقعا ازاد بهتره ؟  از چ دانشگاه هایی ؟  و چیا از ازاد بهترن . ؟  ممنون میشم بگید& ...

بعد از سراسری آزاد بعد پیام بعد غیر انتفاعی بعد مجازی 

        کشتی شکستگانیم، ای باد شُرطه برخیز 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز