همکار شوهرم به شوهرم زنگ زده گفته شماره کارت بده.
زهرا پول بریزه برات.
گفتم زهرا کیه؟ برای چی همکارت شماره کارتتو میخواد.
مگه تو با زهرا چ مراوده ای دارین؟
گفت زهرا دوست دختر همکارمه.
گفتم چ ربطی بتوداره چرا شماره کارت خودش یا یکی دیگه دوست دخترشو نمیده یا شماره پدرشو نمیده.
گفت منو میخاد توگرفتاری بندازه دیگه.
گفتم خوبه خودتممیدونی ولی چرا شماره کارت میدی؟
گفت اشکال نداره برا اون یکی دوست دخترش واریز میکنم.
گفتم تو با این خانما چ سنمی داری؟
نمیفهمم دلیل کاراشو.
تاپیک آخرم هم بخونید شک میکنید.همون تاپیکی ک شماره ناشناس زنگ میزد.
الانم رفته بیرون اصلا ج گوشیمو نمیده