ناازلی مدیر استارتر عضویت: 1400/01/29 تعداد پست: 294 عنوان باردارم ؟ 107 بازدید | 8 پست سلام دوستان من بی بی چکم گذاشت م ولی منفی بود باید پریود میشدم نشدم ۵ روزه لک بینی دارم باید ۳ وم میشدم الان چندروز پیش خیلی علایم داشتم ولی الان دیگه هیچی بنظرتون برم دکتر ؟ آزمایش بدم ؟ سونو بدم یا حالا چندروز وایستم 1402/08/05 | 08:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ناازلی مدیر استارتر عضویت: 1400/01/29 تعداد پست: 294 عزیزم آزمایش تیتر بتا بده مرسی عزیز.بنظرت مثلا فردا بدم یا بذارم چندروزه دیگه ؟
آشناآشنا عضویت: 1401/01/08 تعداد پست: 10152 مرسی عزیز.بنظرت مثلا فردا بدم یا بذارم چندروزه دیگه ؟ بذار بک هفته یا ۶ روز بشه. بعد بروان شالله خیره
ناازلی مدیر استارتر عضویت: 1400/01/29 تعداد پست: 294 بذار بک هفته یا ۶ روز بشه. بعد برو ان شالله خیره مرسی من نگرانم کیست باشه .نمیدونم علایم کیست هست یانه ؟ 🥲
آشناآشنا عضویت: 1401/01/08 تعداد پست: 10152 مرسی من نگرانم کیست باشه .نمیدونم علایم کیست هست یانه ؟ 🥲 ممکنه باشه. کیست اصلا اصلا نگرانی نداره. با کیست هم میشه باردار شد و اصلا به مشکلی نخورد. بیشتر خانما درگیرشن. کاملا طبیعیه
ناازلی مدیر استارتر عضویت: 1400/01/29 تعداد پست: 294 ممکنه باشه. کیست اصلا اصلا نگرانی نداره. با کیست هم میشه باردار شد و اصلا به مشکلی نخورد. بیشتر خانم ... ان شالله