2777
2789
عنوان

مربی رانندگی

105 بازدید | 12 پست

سلام

من مربی رانندگیم را عوض کردم به جای اینکه بهتر بشه بدتر شد😑فوق العاده بهم توهین میکنه تاحالا هیچی نگفتم ولی شنبه جلسه آخرمه‌ میخام جوابش را بدم هرچی گفت واقعا اعصابم خورد شده به نظرتون جوابش را بدم؟؟؟؟

یسریاخیلی گستاخن

هروقت دلت گرفت بشین باآب حرف بزن باسنگ حرف بزن روکاغذبنویس بسوزون ولی به کسی اعتمادنکن زخم هاتونوبه کسی نشون ندید این جماعت نمکدان به دست منتظرن،،،،،مرهم‌شدن پیشکش،،،منتظرن هیزم درونت شن😔اینجادنیای پلیدی هاست.جای که درد دلت را علیه ت استفاده میکنن.رفیقم گفتن حرف دلت خیانت به خودته این امضابمونه به یادگار.راز دلتوبه کسی نگوبزار🫀بمونه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میتونم با این برندارم؟ اگه رد شدم و نخواستم کلاس بردام میشه؟

اره میتونی با هر مربی که دوس داری برداری

نه حتما باید کلاس رو بری چون افسر روز امتحان نگاه میکنه پروندتو باید مهر مربی باشه

چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃

اره میتونی با هر مربی که دوس داری برداری نه حتما باید کلاس رو بری چون افسر روز امتحان نگاه میکنه پر ...

اگر همین مربی خودم جلسه اخر بگه بازم بیا میتونم بگم نه میخام امتحان بدم؟

اره زوری که نیست باهاش کلاس برداری

12 جلسه تموم شه میری امتحان اگه افسر بنویسه کلاس دیگه مجبوری برداری اما با هر مربی که بخوای

چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز