2777
2789

سادیسمی میشناسم

مازوخیسم نه

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله یه نفر که بهم نزدیکه، البته حس میکنما  انقد محکم میزنم به شوخی دستم کبود بود  رفتم ح ...

اون سادیسمه البته در صورتی سادیسمه که اون شخص از این کار لذت ببره و.....

اون سادیسمه البته در صورتی سادیسمه که اون شخص از این کار لذت ببره و.....

نمیدونم دیگه 😶 

شوخی های همینه و دوست داشتن شو اینطوری نشون میده 

فک کنم خودمم مشکل دارم 😂با فحش ابراز علاقه میکنم 

 خدایا شکرت ممنونم بابت همه چیز
واای راجبش چیزی میدونی؟ اینکه مثلا طرف چطوریاست

این جور آدما اخلاق سردی دارن و تمایل به خشونت جنسی دارن

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

این جور آدما اخلاق سردی دارن و تمایل به خشونت جنسی دارن

ببین من جوریم که بیشتر از صدمه دیدن دیگران لذت میبرم خب این سادیسمه ولی این که دوست دارم خودم دردو احساس کنم الان نمیدونم سادیسم دارم یا مازوخیزم

ببین من جوریم که بیشتر از صدمه دیدن دیگران لذت میبرم خب این سادیسمه ولی این که دوست دارم خودم دردو ا ...

خب مازوخیسمه

نمیدونستم یه فرد میتونه همزمان دو تاشم تجربه کنه

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

خب مازوخیسمه نمیدونستم یه فرد میتونه همزمان دو تاشم تجربه کنه

چند جایی خودم که میشه اخه کسایی که مازوخیزم دارن خوشون میاد بقیه بهشون صدمه بزنن یا تحقیرشون کنن و من اصلا خوشم نمیاد یکی این کارو باهام کنه دوست دارم خودم به خودم صدمه بزنم و اگه قرار باشه. واسه تحقیزو اینا من با ینفر این کارو کنم نه اون بامن

چند جایی خودم که میشه اخه کسایی که مازوخیزم دارن خوشون میاد بقیه بهشون صدمه بزنن یا تحقیرشون کنن و م ...

پس جنبه سادیسمت بیشتره.

بی دلیل این طوری هستی یا علت خاصی تو پیدایشش بوده؟

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

گذارش تیمارستان ندیا شنبه سه تا امتحان دارم🗿

نه بابا

خودم یه فرد دو قطبی سادیسمی میشناسم و سعی کردم کمکش کنم

البته واسه تو ممکنه صد در صد نباشه

باید مطمئن شی

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792