zahrapn مدیر استارتر عضویت: 1401/05/19 تعداد پست: 162 عنوان لکه بینی 45 بازدید | 4 پست سلام دوستان وقت بخیرمن این ماه برای اقدام به بارداری لترزول خوردم فولیکول سایز مناسب هم داشتم الان ی هفته مونده به موعد پریودیم ۴روز هس که لکه بینی دارم کسی تجربه ای یا اطلاعی داره 1402/08/04 | 18:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
توت_فرنگی_آرام عضویت: 1402/07/19 تعداد پست: 2727 دقیقا منم ماه قبل این جوری شدم ۶ روز طول کشید بعدش پریود شدم دکترم گفت لتروزول باعث اختلال هورمونیت شده
zahrapn مدیر استارتر عضویت: 1401/05/19 تعداد پست: 162 دقیقا منم ماه قبل این جوری شدم ۶ روز طول کشید بعدش پریود شدم دکترم گفت لتروزول باعث اختلال هورمونیت ... دکتر گفته از روز دوم به بعد بخور الان موندم بخورم یا نه
توت_فرنگی_آرام عضویت: 1402/07/19 تعداد پست: 2727 دکتر گفته از روز دوم به بعد بخور الان موندم بخورم یا نه یعنی پریود بعدیت بخوری؟به منم کلومیفن داد گفت به لتروزول حساسیت دادی کلومیفن بخور منم نگرفتم واقعا عوارض دارن داروهامیخوام یه مدت طبیعی اقدام کنم
zahrapn مدیر استارتر عضویت: 1401/05/19 تعداد پست: 162 یعنی پریود بعدیت بخوری؟ به منم کلومیفن داد گفت به لتروزول حساسیت دادی کلومیفن بخور منم نگرفتم واقعا ... اره برا سه ماه داده تو هر پریودی از روز دوم به مدت ۵ روز